همزمان با هفته عقیدتی و روز معلم

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان فارسان

زنگ سپاس معلم همزمان با هفته عقیدتی و بزرگداشت مقام معلم، با حضور فرمانده سپاه ناحیه فارسان و مسئولان اداره آموزش و پرورش در مدارس شهرستان فارسان نواخته شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۹۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور فرمانده سپاه ناحیه فارسان و مسئولان اداره آموزش و پرورش در هنرستان جنت شهر فارسان نواخته شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تبریک فرارسیدن روز و هفته معلم، اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء است و در جامعه اسلامی ایران، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی در ادامه افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش فرهنگیان است. هر چه شغل عظیم باشد، مسئولیت به همان مقدار بزرگ و عظیم است. معلم مسئول تمام مقدراتی است که برای یک کشور پیش می‏آید، مسئول تمام انسانهایی که باید انسان بشوند، مسئول تمام جوان هایی که زیردست آنها باید تربیت بشوند.

وی ادامه داد: معلم است که انسانها را کارآمد و  متعهد بار می ‏آورد، و اگرکار به شکل مطلوب انجام نشود ممکن است افراد سر بار و ناامید شوند ،همه این محصولات از کارخانه انسان سازی مدرسه‏ ها بلند می‏ شود.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با اشاره به اینکه هیج کشوری بدون آموزش به توسعه دست نخواهد یافت، گفت: رشد، ترقی و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف به خاطر تلاش و پشتکار معلمان است. معلم در اذهان و اعتقادات دانش‌آموزان اثرگذار است و وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نسل جوان جامعه را برعهده دارد.

به گفته این مقام  مسئول ، نقش معلمی، معطوف به پرورش شخصیت دانش آموز بوده که جایگاه معلم را فراتر از دیگر افراد جامعه کرده زیرا می تواند با ایفای نقش هدایتگری خود به ترویج اخلاق و آیین زندگی در جامعه بپردازد.

ارسال نظرات