در راستای گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه سلمان برگزارشد

همایش پیاده روی کارکنان سپاه سلمان و خانواده هایشان به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در باغ امام علی(ع) شهرستان زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۵۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی و در راستای توسعه فرهنگ ورزش وسلامت همگانی در بین کارکنان همایش پیاده روی با حضور پاسداران و خانواده هایشان در باغ امام علی (ع) شهرستان زاهدان برگزارشد.
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: این همایش با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق کارکنان و خانواده هایشان به تحرک و ورزش کردن برگزارشده است.
وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین پرسنل، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح، بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی است.
وی با اشاره به اینکه ورزش یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است بیان کرد: اگر بتوانیم پیاده روی را در میان خانواده‌ها رواج دهیم گام مهمی در راستای سالم سازی جامعه برداشته ایم.
ارسال نظرات