فرمانده سپاه سلمان :

می توان با مدیریت انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد

فرمانده سپاه سلمان گفت: با استفاده از تولیدات داخلی استان حکم رهبر انقلاب را در زمینه حمایت از کالای ایرانی محقق کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۹۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه نیکشهر با اشاره به این مطلب که حضور مسئولین شهرستانی در برنامه‌های سپاه و بسیج نشانه بصیرت و عمق ایمانشان نسبت به انقلاب و آرمان‌های نظام است، گفت: مردمان شهرستان نیکشهر نجیب‌ترین مردم و با سابقه درخشان در تاریخ ایران و انقلاب هستند.
وی با تاکید بر این مطلب که هر قوم و طایفه‌ای را که انسان نسبت به آن شناخت پیدا می‌کند باید به عقبه آن برگردد، افزود: عقبه مردمان شهرستان نیکشهر عقبه‌ای روشن و قابل قبول است و جزء افرادی هستند که در دفاع مقدس ودر قالب گردان وحدت حضور داشتند و این افتخار است.
وی حضور اهل تسنن را که با وحدت و برادری در کنار برادران اهل تشیع در دفاع مقدس و در راستای دفاع از انقلاب بیشترین خدمت را به رزمندگان ارائه کردند را افتخار قوم بلوچ برشمرد و اظهارداشت: مردم این منطقه در مبارزه با اشرار و معاندین جزء افراد پیشتاز در بلوچستان هستند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم نیکشهر در دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت اشاره و تصریح کرد: شهیدانی، چون سبیل اخلاقی و فولادی که در دفاع مقدس و شهیدان عمر ملازهی و سلمان برجسته که در مبارزه با تفکر وهابی در برابر داعش ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند وبه مقام شهادت نائل آمدند را پرورش یافتگان مادران بلوچ این شهرستان نام برد.
این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهادت این شهدا به ویژه شهید سبیل اخلاقی که کوچک‌ترین شهید اهل سنت کشور است را نمونه وحدت و تقریب نام برد و بیان کرد: باید هوشمندی، و وفادری مردم شهرستان نیکشهر برجسته شود.
معروفی دعوای امروز دشمنان با ملت ایران را دعوای اسلام و حوزه فکر و اندیشه و وارونه جلوه دادن اسلام ناب محمدی دانست و افزود: نظام اسلام نظام سیاسی و اعتقادی و مقدسی است که در جای جای اسلام از تولد تا لحظه مرگ برای انسان برنامه دارد.
وی اظهارداشت: نظام انقلاب اسلامی قوی‌ترین و نورانی‌ترین آرمانی است که هدایت بشر را در بر دارد و بعثت نبی مکرم اسلام به واسطه این مهم بود.
فرمانده سپاه سلمان استان افزود: امروز نظام اسلامی با اعتماد به مردم امنیت را به دست مردم واگذار کرده و مردم هم به این نظام اعتماد کرده اند.
معروفی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از. کالای ایرانی بیان کرد: این فرمایش حضرت آقا شعار نیست بلکه فتوا و حکمی است که باید به آن عمل شود؛ این حکم برای عزت انقلاب و حکومت اسلامی و جامعه اسلامی است.
وی به تولیدات منطقه بلوچستان اشاره و ادامه داد: کالای ایرانی استان ما شیر، ماست، علوفه، چای ترش، پسته، انار، حنا، خرما است که باید این محصولات را معرفی وبا مدیریت انقلابی و جهادی برای برون رفت از این حوزه تلاش کنیم.
گفتنی است در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی تقدیر و سرهنگ پاسدار علی اکبر، ولی نژاد به عنوان فرمانده جدید سپاه نیکشهر معرفی شد.
ارسال نظرات