در راستای تکریم از خانواده معظم شهدا:

فرمانده سپاه سلمان از خانواده شهید سبیل اخلاقی دیدارکرد

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهداءاز خانواده شهید اهل سنت، شهید سبیل اخلاقی دیدارکرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۲۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید سبیل اخلاقی با مادر این شهید دیدار کرد.
در این دیدار سردار معروفی به ارزش و جایگاه شهدا نزد خداوند اشاره و بیان کرد: شهدا افراد شاخصی هستند که در زمانی که انقلاب به حضورشان نیاز داشت فرمان رهبر را لبیک گفته و در نبرد نا برابر عراق علیه ملت ایران شجاعانه ایستادند و به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به این مطلب که خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار است افزود: هدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های این شهید در دوران دفاع مقدس است و باید با این دیداره‌ها فعالیت‌های فرهنگی و انگیزه خود را تقویت کنیم.
سردار معروفی خانواده شهداء را سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب دانست و اظهارداشت:آسایش و آرامش امروز جامعه را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران هستیم.
گفتنی است شهید سبیل اخلاقی کوچک‌ترین شهید اهل سنت در دفاع مقدس است.
ارسال نظرات