دبیر موسسه «نسل نواندیش هنر» خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در فضای مجازی

دبیر موسسه «نسل نواندیش هنر» از برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در فضای مجازی به همت این موسسه و با مشارکت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۰۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

سینا صدیقی دبیر موسسه نسل نواندیش هنر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی کسب و کار در فضای مجازی گفت: این کارگاه‌ها به شکل سلسله کارگاه بوده که باتوجه به مخاطبین مباحث به شکل کاربردی انتخاب و توسط اساتید مجرب ارائه می‌شود و این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته جوان ویژه جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از کارگاه به همت موسسه نسل نواندیش هنر و معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی روز دوشنبه ‌10 اردیبهشت ماه ساعت 17 در خانه جوان شهرستان اراک برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره 09361878775 تماس حاصل کنند.

دبیر موسسه نسل نواندیش هنر هدف اصلی از برگزاری این کارگاه‌ها را استفاده کاربردی از فضای مجازی عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده برای این کارگاه آموزشی انیمیشن سازی، بازی‌های رایانه‌ای، آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات