مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه هیرمند برگزارشد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه هیرمند با حضور فرمانده سپاه استان، ریش سفیدان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۰۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان در آیین تودیع و معارفه فرمانده هان اسبق و جدید سپاه هیرمند با اشاره به این مطلب که دشمنان امروزی ما دشمنان مشخص شده‌ای هستند و دشمن فرضی معنی ندارد، گفت: دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است این دشمنی با تحلیل نیست باعلم و تجربه درطول ۹۰، ۸۰ سال به وجودآمده است که درطول چهل سال انقلاب اسلامی شاهد دشمنی این کشور بوده و هستیم.
وی از وحدت وتقریب به عنوان دوعامل برای خنثی سازی توطئه‌های آمریکا نام برد و افزود: اقوام و مذاهب با حفظ وحدت و یک پارچگی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با سلاح ایمان در برابر دشمنان، چون دفاع مقدس ایستادگی خواهند.
حسین معروفی اظهارداشت: دشمن درطول چهل سال انقلاب از هر روزنه‌ای که توانست خصمانه علیه نابودی ملت ایران و مکارانه نفوذخودرامدیریت کرد.
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: امروز هدف گزاری دشمن در حوزه اقتصاد متمرکز شده تا از این طریق نظام اسلامی حکومتی که استمرار حکومت حسین ابن علی(ع) است را ناکارآمد جلوه دهد.
وی با تاکید بر این مطلب که دشمن به دنبال تصرف اراده، اعتقادات، و باور‌های مسلمانان به ویژه نسل جوان است اذعان کرد: دشمن امروز می خواهد با گرفتن اراده و خودباوری مانع پیشرفت ما در عرصه‌های مختلف شود.
حسین معروفی افزود: در نظام جمهوری اسلامی باید نگاه به افراد انقلابی باشد و افراد انقلابی با استفاده از تمام توانمندی‌ها و شایسته سالاری هایشان انتخاب شوند.
این مسئول تصریح کرد: انسان باید وفاق و اتحاد حقیقی را در حوزه اندیشه، حوزه مذهبی و ملی که انسان به آن نیاز دارد را در وجود خود تقویت کند.
فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز ملت ایران ام لقراء جهان اسلام است و بر همه ما واجب است که به رسالت و تکلیف خود عمل کنیم.
وی ام لقراء اسلام و نظام حقیقی و ملت ایران را به رهبری امام خامنه‌ای دانست و بیان کرد: ام لقراء اسلام ادامه حکومت اسلام ناب محمدی و استمرار حکومت علی ابن ابیطالب(ع)  و ادامه دهنده نهضت سرخ عاشورا است.
سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: رهبر انقلاب قبل از امضای برجام پیش بینی کردند و فرمودند: غربی‌ها قابل اعتماد نیستند؛ همه دیدیم که واقعا قابل اعتماد نبودند و پیش بینی رهبر انقلاب صحیح بود.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی سفره امروز مردم سیستان را تامین می‌کند و امروز نیاز داریم با ایجاد بنگاه‌های زود بازده در حوزه سیستان به مردم خدمت کنیم.
وی افزود: مشکل کار ما این است که شعار سال را تنها شعار قرار دادیم و به آن عمل نکردیم در حالی که فرمایش رهبر انقلاب فتواست، فلسفه شعار امسال باید برای همه حائزاهمیت باشد که کلام رهبری کاملا هوشمندانه است.
معروفی تصریح کرد: ما باید به مردم با دید تکریم نگاه کنیم و به حرف مردم گوش دهیم، چون مردم صاحب این انقلاب هستند.
گفتنی است در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار جواد رضایی تقدیر و سرهنگ پاسدار عباس بهادر به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند معرفی شد.
ارسال نظرات