سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 90 نفر از خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس و روحانیون به افتتاحیه راهیان نور کشور واقع در منطقه عملیاتی بازی دراز سرپل ذهاب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۳۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

اعزام خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس اردبیل به منطقه عملیاتی بازی دراز

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی صبح امروز در مراسم در مراسم بدرقه کاروان راویان، روحانیون و خادمین شهدا به افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور گفت: 90 نفر از راویان دوران هشت سال دفاع مقدس، روحانیون و خادمین شهدا در قالب 2 اتوبوس به مراسم افتتاحیه راهیان نور سال 97 عازم منطقه عملیاتی بازی دراز در سرپل ذهاب شدند.

وی با اشاره به افتتاح برنامه‌های راهیان نور غرب کشور در منطقه بازی دراز سرپل ذهاب اظهارداشت: هر ساله در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه استارت برنامه‌های راهیان نور و سالروز بزرگداشت عملیات بازی دراز در این منطقه زده می‌شود و با حضور 30 هزار نفر از سراسر کشور برنامه‌های راهیان نور آغاز می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) افزود: راویان به عنوان سفیران الهی از طرف شهدا برای روایتگی به این مناطق اعزام می شوند تا  با حضور در اردوهای راهیان نور عزیزانی که به مناطق عملیاتی کشور سفر می کنند را با فرهنگ ایثار و شهادت دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا نمایند.

وی اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل و حفظ دستاوردهای شهدا اعلام کرد.

عبدی عنوان کرد: راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می کنند و همچنین تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است که این یکی از وظایف راهیان نور است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عملیات بازی دراز در محور سر پل ذهاب - ارتفاعات بازی دراز به صورت نیمه گسترده در تاریخ 1360/2/1 به فرماندهی مشترک ارتش و سپاه انجام شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار