مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

آموزش گروه های جهادی مشاوره برای کاهش مصرف گرایی در خانواده ها

اصلانی گفت: ما باید پرهیز از تجمل گرایی را با دلایل قرآنی و اجتماعی و آینده پژوهی داشته باشیم. گروه های جهادی مشاوره برای خانواده ها مشاوره های اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت را دارند.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۰۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع زائران حرم رضوی گفت: امروز بحث پرهیز از تجمل گرایی و مصرف گرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما باید پرهیز از تجمل گرایی را با دلایل قرآنی و اجتماعی و آینده پژوهی داشته باشیم. گروه های جهادی مشاوره برای خانواده ها مشاوره های اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت را دارند که فرمایشات اثر گذار رهبری را مد نظر داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: بسیاری از آسیب ها مربوط به مصرف گرایی و تجمل گرایی و اسراف است مثلا قشر های مرفه کمتر به سمت فرزند آوری می روند. برای این منظور البته باید اشتغال های نیمه وقت و پاره وقت و دور کاری برای خانم ها نظام بند شود چرا که محور اصلی وظیفه زنان تربیت نسل است که از مهمترین رسالت های زنان است.

اصلانی گفت: خیلی از شبکه های اجتماعی جایگزین تعلیم و تربیت خانواده ها شده اند. قانون مداری و رعایت قوانین از خردسالی باید برای کودکان برنامه ریزی شود و با ساختار شکنان برخورد قاطع صورت بگیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار