مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:

فرهنگسازی در بین خانواده‌ها باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: فرهنگسازی در خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد و با پایین آوردن طلاق می‌توان به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی پرداخت.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۴۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در محفل انس با قرآن پاسداران و بسیجیان این ناحیه با اشاره نقش طلاق و فروپاشی خانواده‌ها در افزایش آسیب‌های اجتماعی گفت: بی‌مهری‌های حاصل از طلاق در فرزندان منجر به آسیب‌های اجتماعی می‌شود و از نظر عاطفی به فرزندان خانواده ضربه زده و جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در بین خانواده‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: فرهنگسازی در خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد و با پایین آوردن طلاق می‌توان به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک سرمایه اصلی جامعه را خانواده دانست و تصریح کرد: بی‌اعتقادی سبب فروپاشی و طلاق در خانواده‌ها می‌شود و بانوان و مادران در تربیت فرزندان خود باید موفق عمل کنند تا جامعه‌ای اسلامی با پیشرفت فرهنگی را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر، به تربیت و اصلاح جامعه منجر می‌شود و بانوان با حضور در جلسات قرآنی و مساجد و هیئت‌ها به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر بپردازند و با آگاه‌سازی خانواده‌ها  در راستای کاهش اسیب‌های اجتماعی گام مثبت بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات