فرمانده سپاه ناحیه زهک در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

پاسداران با اطاعت از رهبری در برابر دشمنان ایستادگی می کنند

فرمانده سپاه ناحیه زهک گفت: مدیریت سپاه، ذاتاً جهادی است
کد خبر: ۹۰۰۹۲۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

سرهنگ پاسدار محمد سرگزی، فرمانده سپاه ناحیه زهک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این مطلب که بزرگ پاسدار اسلام انقلاب را حفظ کرد گفت: حضرت ابا عبد الله الحسین پاسداری بود که با ایثارگری ها، از خود گذشتگی‌ها و رشادت هایشان از انقلاب دفاع کردند و ایثارگری‌ها و رشادت‌های ایشان انقلاب را به ارمغان آورد.
وی با اشاره به این مطلب که سپاه نهادی انقلابی است و روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نام گذاری شده است، افتخاری بزرگ است و اگر کارنامه چند ساله سپاه را ورق بزنیم مشاهده می‌کنیم از ابتدا سپاه خدمت گذار و حامی مردم بوده و هست.
سرهنگ سرگزی با اشاره به این مطلب که مدیریت سپاه، ذاتاً جهادی است تصریح کرد: در دفاع مقدس جوانان در برابر دشمن ایستادگی کردند و با حضور در عرصه‌های نبرد شجاعانه و دلیر مردانه از انقلاب حفاظت و حراست کردند و امروز بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های سازندگی حضور یافته اند و هرجایی که نیاز به حضور سبز پوشان باشد پیش قراول میدان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه زهک با تاکید بر این مطلب که پاسدار واقعی کسی است که از انقلاب آرمان‌ها و ارزش‌های آن دفاع می‌کند و نام نیکوی پاسداری مزین پاسداران است بیان کرد: سپاه یک نیروی مکتبی تحت امر ولایت، انقلابی و مردمی است. این مسئول در ادامه گفت: نمی‌توان پاسداری را به عنوان شغل انتخاب کرد بلکه پاسداری معنویت روحی افراد را تقویت می‌کند و پاسداران با توکل بر خدا و اطاعت از رهبریت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی رسیده اند.
وی در پایان خنثی سازی توطئه‌های داخلی، امر سازندگی، تأمین امنیت خطوط هوایی، پیشبرد انقلاب و ... کارنامه سپاه را، کارنامه‌ای درخشان توصیف کردند.
ارسال نظرات