امام جمعه آبدانان گفت:سپاه پاسداران جز نعمت های الهی است که نهادی پویا و فعال است که در تمام عرصه های علمی و نظامی و فرهنگی کشور اثرگذار بوده است که همین امر باعث دشمنی دشمنان خارجی و غافلان داخلی با این نهاد مقدس شده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۰۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام حسین حاجیلری "امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز با اشاره به اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ماه شعبان المعظم ماه خودسازی و آماده سازی روح و جسم برای فیض بردن از ماه مبارک رمضان است.

وی در ادامه با اشاره به روز پاسدار و سپاه پاسداران، افزود:پاسداران آینه مجسم رشادت این ملت بزرگ در برابر دشمنان است و سپاه پاسداران جز نعمت های الهی است که نهادی پویا و فعال است که در تمام عرصه های علمی و نظامی و فرهنگی کشور اثرگذار بوده است که همین امر باعث دشمنی دشمنان خارجی و غافلان داخلی با این نهاد مقدس شده است.

خطیب جمعه آبدانان خاطر نشان کرد: جانبازان یادگاران دوران رشادت و سنگ صبور ملت بزرگ ایران هستند که با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید نسبت به رفاه حال آنان تلاش بیشتری شود.

حاجیلری با اشاره به دوم اردیبهشت ماه، روز زمین پاک و محیط زیست گفت: حفاظت و پاسداری از محیط زیست بر همگان واجب است که باید مردم در حراست از این نعمت خدادادی بیش از پیش تلاش کنند تا سرمایه آیندگان از بین نرود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حملات نظامی آمریکا به سوریه اشاره کرد و ضمن محکوم کردن آن، ادامه داد: جنگ امروز جهان، جنگ عقیده هاست که باید از این عقیده و اعتقاد اسلامی دفاع کرد.

امام جمعه آبدانان همچنین به نواسانات بازار ارز در هفته های گذشته اشاره و از سوء مدیریت این حوزه انتقاد کرد و گفت: سوء مدیریت و دسیسه های دشمن، عامل اصلی این نواسانات است در صورتیکی مشکل از ذخایر ارزی نیست بلکه مشکل نواسانات ارزی در سوء مدیریت ها و واردات بی رویه است.

وی در پایان، با اشاره به اینکه ماه شعبان، ماه جشن و سرور اهل بیت (ع) است، گفت: متولیان فرهنگی در این حوزه باید جشن های مناسبی برگزار کنند تا ارادت مردم به اهل بیت (ع) بیان شود.

 

ارسال نظرات