بی مهری برخی افراد نسبت به سپاه وکارنامه خوبش

امام جمعه کرمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان کارنامه درخشانی دارد اما برخی افراد نسبت به سپاه بی مهری می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۱۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی  در جمع نمازگزاران کرمانی با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان واعیاد بزرگ آن گفت: روز میلاد مسعود حضرت عباس علیه السلام وروز جانباز یکی از این اعیاد است،جانبازان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز درد‌های زیادی را تحمل می‌کنند که اجرشان فقط با خدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه سپاه رشید اسلام در خدمت انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: نیرو‌های مسلح عملکرد قابل تقدیری دارند و ماموریت سپاه ویژه است و در کنار دفاع از امنیت کشور، مسؤولیت دفاع و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب را عهده‌دار است.

وی با قدردانی از عملکرد درخشان سپاه گفت:مبارزه با دشمنان نظام توسط سپاه انجام شده و این نهاد در هشت سال دفاع مقدس نیز با اخلاص عمل کرد ، برخورد با گروه‌های منافقان و شرارت‌های داخلی کشور از دیگر اقدامات سپاه در کشور است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در سرکوب کردن داعش و گروه‌های تروریستی تصریح کرد:تکفیری ها در حال کشورگشایی بودند که سپاه به مقابله برخاست، اگر مبارزه و مشاوره سپاه نبود داعش از بین نمی رفت؛ در جریان فتنه ها، جنگ نرم نیز  سپاه در خط مقدم بود ولی بعضی ها  نسبت به سپاه بی مهری می کنند.

وی شکست آمریکا در صحنه طبس را نشانه عنایت الهی و دفاع خدا از دین در هر زمانی دانست و اظهار داشت: همان‌گونه که آمریکا در صحرای طبس شکست خورد در موشک بارانی که در کشور سوریه انجام داد نیز شکست خورد.

امام جمعه کرمان به بحث انواع گناه اشاره کرد و افزود: گناه روح انسان را تخریب می‌کند و دارای قساوت قلب می‌شود و افرادی بر اثر فاصله گرفتن از حق و حقانیت و انجام رذائل اخلاقی در طول سال‌ها بر ناپاکی می‌مانند.

وی با استناد به قرآن کریم تنگی روح، تنگ نظری و عدم انعطاف را از نشانه های قساوت برشمرد و گفت: گاهی نمی دانند اشتباه رفتند اما گاهی از اوقات می دانند اشتباه رفتند ولی باز هم گناه می کنند لذا حضرت علی علیه السلام می فرماید: افرادی که قساوت قلب دارند ریشه آن از گناهان زیاد است؛ آن حضرت یکی از تنگ دستی ها را فقر می دانند و سخت تر از آن، داشتن بیماری سخت و بد، سخت تر از مرض بدن، مریضی روح و دل مردگی می دانند

امام جمعه کرمان با اشاره به حدیثی از رسول اکرم صلی الله علیه وآله، ریشه های قساوت را گناه روی گناه و نیز نشست و برخاست با مردگان که همان انسان های پول دارِ پول پرست هستند، ذکر کرد وافزود: اصل ثروت بد نیست اما اگر موجب غفلت و قساوت قلب شود، بد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات