خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

امام راحل به سپاه اعتقاد داشتند/امنیت کشور مدیون نیروهای مسلح/مراقبت مسوولان از نفوذ بیگانگان

امام جمعه شاهرود گفت: امام راحل به پاسداران اعتقاد داشتند و امروز شتهدیم پاسداران جمهوری اسلامی با حذف تکفیری‌ها در عراق و سوریه سهم بزرگی در امنیت کشور ایفا کردند
کد خبر: ۹۰۰۸۴۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات بابیان اینکه وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) و تابع سیاست‌های نظام هستند، ابراز داشت: کارکنان وزارت اطلاعات باید در مدار ولایت فقیه گام بردارند و از هرگونه جناح‌گرایی پرهیز و تنها جناح انقلاب را حفظ کنند.
وی بابیان اینکه جنگ فقط به هشت سال دفاع مقدس منتهی نمی‌شود، افزود: در عمر چهار دهه انقلاب اسلامی، درگیر جنگ‌های مختلفی بودیم، یک‌سو ایران و طرف دیگر همه قدرت‌های بزرگ جهان و سرویس‌های جاسوسی محور اصلی و میدان‌دار این نبرد هستند لذا باید از غفلت و ساده‌اندیشی دوری کرد.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه ساده‌اندیشی مسئولان و سران جمهوری اسلامی به کشور آسیب می‌رساند، ابراز داشت: در جنگ با ایران دشمن روش‌های مختلفی را امتحان می‌کند که یکی از آن‌ها نفوذ است، نفوذ در اجرا، قوه قضاییه و مراکز حساس از اهداف دشمن محسوب می‌شود.
امینی بابیان اینکه افراد دو تابعیتی علیرغم حق شهروندی نباید عهده‌دار پست‌های کلیدی کشور باشند، تصریح کرد: در داخل کشور تحصیل‌کرده‌های بی‌شماری وجود دارند، حال چرا باید از افرادی استفاده شود که غرب بهشت و قبله آن‌ها به شمار می‌رود؟ لذا باید افرادی در پست‌های جمهوری اسلامی به کار گرفته شوند که کار زیر پرچم ایران را به هیچ چیز ارجحیت ندهند.
وی افزود: دشمن به دنبال تغییر باور‌های مردم نسبت برخی امور، ایجاد نابسامانی اقتصادی و ایجاد آشفتگی امنیتی است که در این محاسبات و روش‌های مختلف دشمن کاملا باید هوشیار بود.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه حمله سه کشور آمریکا، فرانسه و آلمان به روسیه هیچ نتیجه‌ای جز رسوایی قدرتمندان جهان در پی نداشت، بیان کرد: این قانون هیچ توجیهی ندارد، زیرا کسانی که خودشان تروریست را تقویت کردند امروز به حمایت از سوریه می‌پردازند.
امینی به‌روز پنجم اردیبهشت و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اشاره و تصریح کرد: عنایت الهی با باد و طوفان در صحرای طبس توطئه‌های غرب را ناکام گذاشت و این درس عبرتی برای روسای جمهوری آمریکا شد که امیدواریم سایر کشور‌ها نیز دست از تجاوز و نفوذ به امت‌های اسلامی بردارند.
وی به‌روز پاسدار و جانباز نیز اشاره و اضافه کرد: پاسداران جمهوری اسلامی با حذف تکفیری‌ها در عراق و سوریه سهم بزرگی در امنیت کشور ایفا کردند و همچنین باید قدردان نیرو‌های جانبازی که سلامتی خود را برای آرامش امروز ما دادند، باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها