نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان:

عاقبت، سرنوشت جهان بدست مظلومان رقم می خورد / دشمن از فضای مقاومت در کشورهای اسلامی هراس دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: سرنوشت جهان برطبق آیات قرآن به دست صالحان و مستضعفان پابرهنه رقم می خورد
کد خبر: ۹۰۰۷۳۲۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان، با اشاره به حمله آمریکا به سوریه، اظهار داشت: بر طبق آیات قرآن همانطور که در زمان پیروزی انقلاب حاکمیت را پا برهنگان و مستضعفان بدست گرفتند، این کشور‌های اسلامی و مردم مظلوم منطقه هستند که آینده جهان را رقم خواهند زد.

وی با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا به سوریه، افزود: این حرکت آمریکا که مصداق تروریسم بود، تنها برای عرض اندام صورت گرفته است در حالیکه آنان نیرو و توان مبارزه رو در رو با جبهه مقاومت  را ندارند.


علی نقی طهرانی زاده تصریح کرد: امروزدشمنان از جمله آمریکا از فضای انقلابی و توام با روحیه مقاومت در کشور‌های مسلمان هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه، کشور‌های مانند سوریه، لبنان، یمن با حفظ وحدت به کشور‌های همسو با مقاومت اسلامی معروف شده اند، گفت: اکنون کشور‌های اسلامی دریافتند که برای شکست استکبار باید همانند جمهوری اسلامی به شرق و غرب نه بگویند و خوداتکایی را در پیش گیرند.

این مسئول افزود: در حالی که استکبار در حال واگذار کردن عرصه‌ها و میدان‌ها به جبهه مقاومت است، اما تلاش می‌کند در مقابل استقلال و خودکفایی کشور‌های مسلمان نیز بایستد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: اکنون کشور‌های جبهه مقاومت با مفاهیمی همچون، مقاومت، شهادت طلبی، جهاد، اتکاء به قرآن و سیره پیامبربا برهم زدن معادلات غربی‌ها به سمت جهانی شدن پیش می‌روند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با قدمتی ۴۰ ساله به الگویی برای کشور‌های فلسطین لبنان و دیگر کشور‌های منطقه تبدیل شده است و کشور‌های خط مقاومت با الگو پذیری از  ایران، با نیروی اتکاء به خدا در صدد هستند برای پیشرفت خود به قرآن و سیره پیامبر عمل نمایند.

وی با اشاره به اینکه قرن بیست و یکم،  قرن اضمحلال غرب به سرکردگی آمریکا است، تصریح کرد: مابا تکیه بر مقاومت، وحدانیت، پیروی از دستورات قرآن و پیامبر گرامی اسلام میتوانیم فضای جهان را متحول کنیم،  زیرا این وعده خدا است که هر کس از غیر خدا دوری کند و به خداوند تکیه کند قطعاپیروز است.

وی ادامه داد: این نوید‌های قرآن امروز نقشه راهی برای جبهه مقاومت است و خوشبختانه امروز هر اقدامی که امریکا و کشور‌های اروپایی بر علیه کشور‌های مسلمان انجام داده اند به فرصت و سکوی پرشی برای کشور‌های اسلامی تبدیل شده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به نفوذ و جایگاه انقلاب اسلامی در میان امت‌های مسلمان گفت: انقلاب اسلامی به قدری درمیان کشور‌های مسلمان محبوب است که اگر در آن کشور‌ها رای گیری شود بیشترین میزان رای مردم این کشور‌ها به رهبری انقلاب اسلامی اختصاص می‌یابد.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: بار‌ها برای حل مشکل فلسطین پیشنهاد شده است که حاکمیت فلسطین از طریق رای گیری تعیین و تکلیف شود، اما غربی‌ها که از علاقه و محبوبیت انقلاب اسلامی آگاهند از این اقدام هراس دارند و به تبع آن صهیونیست‌ها هم به دنبال این هستند تا چند صباحی را بر دوش ملت‌های دیگرسپری کنند.
ارسال نظرات