سرهنگ ملایی در گفتگو با بسیج:

برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مطیع فرامین رهبر انقلاب باشیم

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: یکی از دستاوردهای مهم حضور ایران در منطقه حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و این حمایت نشان داد که ایران برای حفظ اسلام و عزت اسلام تلاش می کند
کد خبر: ۹۰۰۶۷۹۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملائی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نیکشهر اظهار کرد: حمله چند ساله به مردم بی دفاع و مظلوم یمن و همچنین نا امن کردن کشور‌های خط مقاومت از جمله عراق و سوریه و ویران کردن این کشور‌ها و همچنین تجهیز گروهک‌های تروریستی توسط رژیم سعودی، خدمتی بزرگ به رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن منطقه به شمار می‌رود.
وی با اشاره به این مطلب که حکام آل سعود با به رسمیت شناختن اسرائیل چهره واقعی خود را به مردم مسلمان جهان نشان دادند، افزود: این امر منجر به انقلابی درونی در آل سعود و سقوط این رژیم خواهد شد.
ملایی بیان کرد: به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط آل‌سعود با هدف نا امن کردن منطقه و امنیت بخشیدن به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی است و آل سعود با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی باید منتظر انقلاب درونی باشد.

فرمانده سپاه نیکشهر افزود: اقدام نسنجیده، ولی عهد عربستان در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی یکبار دیگر دست این رژیم را در ایجاد نا امنی‌های منطقه رو کرد.
 
وی بیان کرد: آنچه دشمنان را در اجرای توطئه‌های گوناگونشان تا  به امروز ناکام گذاشته هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی است.
 
سرهنگ ملایی افزود: بر خلاف تلاش آمریکا، نه تنها ایران منزوی و نا امید نشد، بلکه بیداری اسلامی در منطقه نیز فراگیر شده است.
 
فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر گفت: یکی  از دستاورد‌های مهم حضور ایران در منطقه حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع  فلسطین است و این حمایت نشان داد که ایران برای حفظ اسلام و عزت اسلام تلاش می‌کند.
 
این مسئول اظهارداشت: برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید مطیع فرامین  رهبر انقلاب باشیم.
 
وی ادامه داد: امید بزرگترین سرمایه در جامعه است و رهبری انقلاب امید را متکی بر قدرت داخلی و وحدت ملی می‌دانند.
 
وی افزود: هدف رژیم سعودی به عنوان یک رژیم مزدور، شکستن خط مقاومت در منطقه و تامین امنیت برای رژیم اشغالگر قدس است.
ارسال نظرات