خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان:

دفاع مقدس گنجینه‌ای از حکمت، حماسه و تدبیر است

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان در همدان گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از حکمت، حماسه، تدبیر، رشادت، اطاعت و عبادت است.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۲۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

دفاع مقدس گنجینه‌ای از حکمت، حماسه و تدبیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ نورخدا شاکرمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه امام راحل از زمانی که در فکر تشکیل حکومت اسلامی بودند توجه ویژه ای به ارتش داشتند، بیان کرد: 19 بهمن 57 با بیعت تاریخی همافران ارتش جمهوری اسلامی با امام راحل، در پیروزی انقلاب تسریع اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: با این بیعت، پدیده سیاسی قرن رخ داد و توازن قدرت در مناطق شرق و غرب به چالش کشید شد و مردم سالاری دینی در کشور رقم خورد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان در همدان افزود: بزرگ‌مردی تربیت یافته در مکتب عاشورا در آن مقطع با تدبیر و هوشمندی از ارتش دفاع کرده و روز 29 فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه 29 فروردین، روز تاسیس و حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام امت به این نیروی ولایی بود، گفت: روز 29 فروردین یک سند تاریخی زنده است که از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار مانده و نقطه همدلی ارتش و مردم شده است.

وی یادآوری کرد: ارتش با تدبیر و هوشمندی دسیسه منافقان برای ایجاد جنگ های داخلی در داخل کشور و تجزیه ایران را خنثی کرد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان در همدان خاطرنشان کرد: دشمن بعثی در جریان جنگ تحمیلی با 12 لشگر و 45 تیپ به ایران حمله کرد در حالی که در آن مقطع انضباط در ارتش حاکم نبود و فرمانده نالایقی مثل بنی صدر مسئولیت نیروهای مسلح را بر عهده داشت.

وی بیان کرد: برکناری بنی صدر و انتصاب شهید سپهبد صیاد شیرازی وحدتی بین نیروهای مسلح با مردم ایجاد کرد و این وحدت موجب زمین گیر شدن دشمن توسط ارتش با انجام عملیات های موفقیت آمیز شد.

شاکرمی افزود: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از حکمت، حماسه، تدبیر، رشادت، اطاعت و عبادت است.

وی با عنوان اینکه ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی از حیثیت، ناموس، دین و انقلاب دفاع کردند گفت: ارتش از سال 67 تاکنون مراقبت از مرزهای کشور را بر عهده دارد و تاکنون امنیت پایدار را در مرزها حاکم کرده است.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان در همدان ادامه داد: ارتش پس از جنگ تحمیلی در حوزه سامانه فرماندهی کنترل، توپخانه صحرایی، جنگ الکترونیک و اطلاعات اقدامات جدی انجام داده است.

وی افزود: ارتش ایران ایده محور است و این نیرو می تواند ارتش تجهیزات محور را شکست بدهد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات