مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛

سپاه در صحنه های مورد نیاز انقلاب و مردم حاضر بوده است

مهندس مهرداد عظیمی گفت: سپاه ثابت کرده که هرجایی انقلاب و مردم نیاز واقعی داشته اند، سپاه در صحنه حاضر بوده و میدان دار شده است.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۹۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از فعالیت های رسانه ای صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در حوزه سپاه و بسیج برگزار شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با ادای احترام به مقام والای حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی صحت و سلامت برای رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدان انقلاب اسلامی، گفت: با ظهور رسانه های نوی، همه افراد به نوعی صاحب رسانه هستند.

مهندس مهرداد عظیمی با اشاره به پیچیدگی های کار رسانه افزود: امروزه شاهد هستیم، هرگاه هنرمندی پیرامون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با اظهار نظری شخصی دفاع می کند، مورد حمله و هجمه رسانه ای دشمنان قرار می گیرد و آماج تهمت می شود.

وی تصریح کرد: هر انسانی که به کشورش و عزت ملتش علاقه مند است باید دشمنان این کشور و مردم را بشناسد و از هر رسانه یا فضای مجازی که در اختیار دارد برای تبیین واقعیت ها استفاده کند.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت 35کشور خارجی از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی 8سال علیه جمهوری اسلامی ایران به اعتراف خودشان، تإکید کرد: امروز هم جنگ وجود دارد و فقط رنگ و لعاب آن عوض شده است؛ در صورتی که این جنگ تخریب بیشتری از زمان دفاع مقدس دارد.

وی با ابراز مخالفت با هرگونه سیاه نمایی و ناامیدسازی مردم، گفت: افتخار داریم مجموعه ای هستیم که حکم از حضرت آقا می گیریم و باید با هرگونه ایجاد شبهه و زیرسؤال بردن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مقابله کنیم.

این مقام مسئول، ادامه داد: سپاه ثابت کرده که هرجایی انقلاب و مردم نیاز واقعی داشته اند، سپاه در صحنه حاضر بوده و میدان دار شده است.

مهندس عظیمی افزود: دشمن به دنبال از بین بردن انسجام بین مردم و نهادها و مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همواره تلاش می کندبه مؤلفه های قدرت کشور که یکی از آنها نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی تصریح کرد: فردای قیامت باید در محضر الهی پاسخگوی عملکرد خود باشیم؛ لذا امروز وظیفه داریم هرکسی خدمتی می کند منعکس نماییم.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: مکلف هستیم در پنج حوزه؛ دین و اخلاق، امیدبخشی و آگاهی بخش به مردم جامعه و سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت کنیم.

عظیمی افزود: موضوعات اقتصاد مقاومتی و شعار سال نیز از دیگر مباحثی است که رسانه ملی در استان به آنها می پردازد.

وی با اشاره به تولیدات صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته و کسب رتبه های برتر کشور، اظهار کرد: امسال بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی رسانه ملی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود؛ لذا از همه دستگاه ها و نهادها دعوت می کنیم از این فرصت برای معرفی مطلوب استان و جذب سرمایه گذار و رونق بخش گردشگری با توجه به ظرفیت های موجود استفاده کنند.

در این مراسم سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز به ایراد سخن پرداختند و در پایان از مدیر کل و25 نفر از معاونین، کارشناسان، خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری که در حوزه اخبار و گزارشات و برنامه های رسانه ای سپاه و بسیج و گروه تلویزیونی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام همکاری ارزشمندی داشتند، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

بازدید فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از قرارگاه رسانه ای و پایگاه بسیج سیدالشهداء صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات