حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در منزل شهدای مدافع حرم شرق گیلان

سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در منزل شهدای مدافع حرم و نخستین شهید وزارت اطلاعات در مقابله با جریانات تکفیری در شرق استان گیلان با خانواده‌های آنان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۶۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان عصر روز گذشته(سه‌شنبه) با حضور در منزل شهدای مدافع حرم و نخستین شهید وزارت اطلاعات در مقابله با جریانات تکفیری در شرق استان گیلان با خانواده‌های آنان دیدار کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدارها با بیان اینکه مردم ایران همواره خود را مدیون خون شهدا می‌دانند اظهار داشت: امروز همه مسئولان و مردم باید در مسیری حرکت کنند که شهدا، امام راحل و رهبری معظم انقلاب برایشان ترسیم کرده‌اند‌.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت شهدا به‌ویژه شهدای عزیز مدافع حرم تکیه دارند افزود: امروز همه ملت ایران فارغ از هر نگرش و سلیقه سیاسی به اهمیت و ضرورت حضور فرزندان این سرزمین در جبهه مقاومت پی برده و خود را مدیون خون شهدای مدافع حرم می‌دانند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان این دیدارها در منزل شهدای مدافع حرم شهید امیررضا علیزاده،‌ شهید محمدرضا یعقوبی، شهید علیرضا نظری، شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی(حسین قمی)، شهید فرهاد خوشه‌بر و نخستین شهید وزارت اطلاعات در مقابله با جریان تکفیری، شهید حسن عشوری حضور یافت.

سردار عبدالله‌پور را در این دیدارها سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده و سرهنگ مرزبند مسئول ایثارگران سپاه قدس استان گیلان و مسئولان نواحی سپاه همراهی کردند.

حضور

ارسال نظرات