اصلانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

آموزش های بسیج جامعه زنان به خانواده ها برای کاهش مصرف گرایی

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: ما برای این مسئله برنامه های مختلفی را در نظر گرفته و با افزایش دانش اقتصاد مقاومتی در خانواده ها سعی داریم این مصرف گرایی ها را کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۱۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری در اجتماع زائران حرم رضوی گفت: یکی از بحث هایی که رهبر معظم انقلاب در مورد آن هشدار دادند موضوع مصرف گرایی و زیاد خرج کردن است که ما باید در این زمینه با برنامه ریزی های هدفمند این مسائل را کمتر کنیم.

وی افزود: تجمل گرایی و مصرف گرایی با هم ارتباط مستقیم دارند و با ترویج اشرافی گری آسیب های زیادی را به خانواده ها و جامعه وارد می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: با مصرف گرایی سطح تولید پایین می آید و تشکیل تعاونی های مردمی کم می شود. این امر تاثیر روحی روانی زیادی بر روی افراد دارد و انفاق و کمک به دیگران را تحت الشعاع قرار داده و روحیه همکاری و همدردی را کاهش می دهد.

اصلانی بیان داشت: بسیج جامعه زنان برای این مسئله برنامه های مختلفی را در نظر گرفته و با افزایش دانش اقتصاد مقاومتی در خانواده ها  سعی دارد این مصرف گرایی ها را کاهش دهد و در سطح پایگاه های مقاومت ما برنامه ریزی کرده ایم که مربی و کارشناس تربیت کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار