خبرهای داغ:
رییس بسیج رسانه استان گلستان:

حضور خانوادگی فعالان رسانه ای در اردوی راهیان نور

رییس بسیج رسانه استان گلستان گفت: کاروان راهیان نور بسیج رسانه از روز ۴ الی ۹ فروردین به مدت ۶ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد که در این مدت زائران توانستند از ۱۹ منطقه و یامان شهدا بازدید کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،علی محمد جعفری؛ رییس سازمان بسیج رسانه استان  در خصوص اعزام فعالان رسانه ای به اردوی راهیان نور اظهار کرد: امسال در قالب یک اتوبوس ۴۴ نفره توانستیم نزدیک به ۱۴ فعال رسانه ای به همراه خانواده هایشان را به سرزمین نور اعزام کنیم.

رییس بسیج رسانه استان گفت: برای سومین بار است که این اردوی زیارتی به صورت خانوادگی برای فعالین رسانه ای استان برگزار شد.

وی افزود: کاروان راهیان نور بسیج رسانه از روز ۴ الی ۹ فروردین به مدت ۶ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد که در این مدت زائران توانستند از ۱۹ منطقه و یامان شهدا بازدید کنند .

وی ادامه داد: منطقه عملیاتی شرهانی، فکه،کانان کمیل، چزابه،دهلاویه، مسجد جامع خرمشهر،نهرخین، طلاییه ، شلمچه،و.. از جمله یادمانهایی بودند که فعالان رسانه ای در آنجا حضور پیدا کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گفت: امسال برای اولین بار کاروان بسیج رسانه در پادگان هفت تپه حضور پیدا کرد که امیدواریم کاروانهای دیگر استان هم از این منطقه بازدید کنند چرا که در این پادگان عقبه لشکر ۲۵ کربلا که عمدتا از نیروهای مازندران،گلستان و گیلان بودند سازماندهی می شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار