خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

امنیت ما نتیجه خون پاک شهیدان است/ فرزندان شهدا امانتی در دست بنیاد شهید

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه اگر امروز مملکت ما در امنیت به سر می‌برد نتیجه خون پاک شهیدان است، گفت: ما باید بدانیم آنها با شهادت خود وظیفه و تکلیف خود را انجام داده‌اند و ما امنیتش را داریم.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

امنیت ما نتیجه خون پاک شهیدان است/ فرزندان شهدا امانتی در دست بنیاد شهیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در همایش پدران آسمانی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مسئولین در باغ بهشت شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند یقیناً انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و دشمن بر همه چیز مسلط می‌شد.

وی با بیان اینکه اگر امروز مملکت ما در امنیت به سر می‌برد نتیجه خون پاک شهیدان است، افزود: ما باید بدانیم آنها با شهادت خود وظیفه و تکلیف خود را انجام داده‌اند و ما امنیتش را داریم.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: ما نباید گمان کنیم که آنها شهید شده‌اند و ما هم به بهشت خواهیم رفت، امروز ما در حال امتحان شدن و آزمایش الهی هستیم.

وی ادامه داد: ما امروز به وسیله جنگ نرم، فضای مجازی و... در حال امتحان شدن هستیم، اگر بتوانیم از این مسیرهای پر فراز و نشیب سالم بیرون بیاییم در قیامت خوشحال و رو سفید خواهیم بود و با شهدا محشور می‌شویم.

مغیثی اظهار داشت: اگر هرکس به فکر خویش باشد و به گناه بیافتد و از ارزش‌های انقلاب دوری جوید، یقین بدانید صفش از صف شهدا جدا خواهد شد و در این شکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گناه، گناه است و عناوین، اسامی و سمت‌ها ملاک نیست، تصریح کرد: هرکسی می خواهد باشد گناه، گناه است و مرتکب شدن به آن عقوبت دارد.

امام جمعه نهاوند گفت: آل سعود و بن سلمان خود را بهترین مسلمانان می‌دانند و می‌گویند اسلام از مکه و مدینه بوده و از ما است؛ اما جنایاتی که انجام می‌دهند دست چنگیز را از پشت بسته است، نوکری آمریکا، به رسمیت شناختن اسرائیل، قتل عام مردم مظلوم یمن و... همه جنایت آل سعود است بنابراین آنها جنایتکارانی هستند که به ظاهر مسلمان هستند.

وی با بیان اینکه هرکس گناه کند هم در دنیا چوبش را خواهد خورد و هم در آخرت عذابش را خواهد دید، افزود: ما و شما وظیفه داریم اول خود را بعد خانواده و زیر مجموعه‌های خود و فرزندان و یادگاران شهدا را از این سیل بنیان‌کن تهاجم فرهنگی حفظ کنیم.

مغیثی ابراز داشت: امید است با امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه‌ای که بر دوش داریم عمل کنیم تا فردا بتوانیم جوابگوی شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مملکت ما هر کسی به وظایفش عمل کند و ارزش‌های دین و انقلاب را بشناسد محترم است و اگر غیر از این باشد گناه بزرگی کرده است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه بنیاد شهید یکی از مقدس‌ترین نهادهای مملکت است چراکه با خانواده شهدا در ارتباط است، گفت: فرزندان شهدا امانتی در دست بنیاد شهید هستند و مهمترین وظیفه این است  بنیاد شهید و عزیزانی که در این زمینه مسئول هستند و پدر و مادرها، بتوانند یادگاران شهدا را از این تهاجم‌ فرهنگی حفظ کنند.

وی ادامه داد: اگر توانستیم این عزیزان را از فضاهای مسموم دور کردیم به وظیفه خود عمل کرده‌ایم و در این شرایط می‌توانیم در قیامت سرهای خود را در مقابل شهدا بالا نگه داریم و بگوییم به وظیفه عمل کرده‌ایم و اگر غیر از این باشد و فرزند شهیدی به فساد کشیده شود هم در این دنیا و هم در قیامت عقوبت سختی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات