خبرهای داغ:

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همدان برگزار شد

نخستین جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان با حضور اعضای ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۵۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین امروز جلسه ستاد احیاء امر به معروف شهرستان همدان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان، فرمانده سپاه ناحیه همدان و اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و رویکرد اعتیاد برگزار شد اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهایی در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد پرداختند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن اشاره به خروج آمریکا از برجام از آن به عنوان تجربه‎ای مهم برای دولتمردان و تیم هسته‌ای در راستای عدم اعتماد به دشمن و تسلیم فرامین رهبری دانست و به ارائه برنامه‌های اجرایی سپاه و بسیج در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد پرداخت.

اکبر کاوسی‌امید عضو شورای اسلامی شهر همدان در ادامه بر وجود برنامه‌ای منسجم و ایجاد هماهنگی و پیوستگی بین دستگاه‌ها در راستای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد تاکید کرد.

همچنین در این مراسم علی‌اصغر ناظری‌پور معان سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به تلاش ها و اقدامات دستگاه‌ها برای کاهش اسیب اجتماعی اعتیاد اشاره کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات