خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 383 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 14 فروردین ماه شهروندان 383 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۷۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

برقراری 383 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 14 فروردین ماه، دو عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات و یک عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ابراز داشت: روز 14 فروردین ماه شهروندان 383 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: از این تماس‌ها 21 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 20 تماس اشتباه و متاسفانه 335 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این روز دو مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در استادان و حریق درختان در بلوار فرودگاه بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار شهید احمدی روشن، تست گاز منوکسید کربن در استادان و دو مورد رهاسازی اندام بدن از فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی و ایستگاه 12 توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به‌صدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در استادان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات