خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 10 عملیات توسط فرشتگان نجات همدان در روز طبیعت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت:  روز 13 فروردین ماه شهروندان 460 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۱۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

انجام 10 عملیات توسط فرشتگان نجات همدان در روز طبیعتمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 13 فروردین ماه، هفت عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات و دو عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 13 فروردین ماه شهروندان 460 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: از این تماس‌ها 60 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 50 تماس اشتباه و متاسفانه 340 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی یادآور شد: عملیات های انجام شده در این تاریخ هفت مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در خیابان طالقانی، حریق خانه باغ در سعیدیه، حریق ضایعات در دیزج، حریق درختان در بلوار جوان، حریق لاستیک در جاده چشین، حریق پیک نیک در بلوار بعثت و حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار فرودگاه بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در جانبازان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه دو مورد عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در جهان نما صورت گرفت، اضافه کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات