سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: فرمان حمایت از کالای ایرانی در این برهه سخت و حساس یک فرمان تاریخی و استراتژیک بود و این شعار باید همراه با جهاد اقتصادی دولت، مردم و تمامی مسئولان در کشور باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۷۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

شعار سال زنجیره مکمل جهاد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع اظهار داشت: فرمان حمایت از کالای ایرانی در این برهه سخت و حساس یک فرمان تاریخی و استراتژیک بود و این شعار باید همراه با جهاد اقتصادی دولت، مردم و تمامی مسئولان در کشور باشد.

وی گفت: دشمن بعد از انقلاب توطئه‌های متعددی از جمله جنگ، تهدید و تحریم را بر کشور ما تحمیل کرد که با درایت و دوراندیشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب تمامی این نقشه‌ها نقش برآب شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با اشاره به اینکه حربه دشمن در مقطع کنونی فشار اقتصادی و جنگ نرم است، تصریح کرد: مردم در طول تاریخ کشور و به ویژه در طول تاریخ انقلاب نشان دادند که محکم‌تر و سنجیده‌تر از توطئه‌های دشمن گام برمی‌دارند و عمل می‌کنند.

بابازاده ادامه داد: ترس اصلی دشمنان یکپارچگی ملت بزرگ ایران است و آنها می‌دانند که اگر ما متحد و یکصدا به راه خود ادامه دهیم مشکلات اقتصادی را نیز حل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: آنچه اکنون در کشور بیش از گذشته احساس می‌شود نیاز به وحدت و همدلی در تمامی زمینه‌ها از جمله مسائل اقتصادی است که امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم عملی از جانب دولتمردان برداشته شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل بیان کرد: یقینا همت بالا و همدلی مثال‌زدنی مردم ایران در مورد مسایل اقتصادی همچون دیگر مسایل نه‌تنها مشکلات اقتصادی موجود در کشور را حل خواهد کرد بلکه تودهنی محکمی بر تفرقه‌افکنان و دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس گفت: لازم است مسئولان استانی نیز با همدلی و به دور از شعارزدگی به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است توجه کنند زیرا حمایت و خرید کالای ایرانی بسیاری از مشکلات کشورمان از جمله بیکاری و رکود اقتصادی را حل خواهد کرد.

ارسال نظرات