فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خبر داد

اعزام بیش از 300 زائر به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از اعزام بیش از 300 نفر از مردم ولایت مدار شهرستان زرندیه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۸۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

سرهنگ دوم پاسدار حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دفاع مقدس را سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی دانست و گفت: مظلومیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در خاطره تاریخ ثبت و ضبط بوده و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی در حقیقت برای زنده نگه داشتن این اسناد و مقاومت و رشادت ها است.

فرمانده سپاه زرندیه یکی از اهداف این اعزام ها را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: شهدا الگویی مناسب برای جوانان و نوجوانان  هستند تا با پیروی از سیره شهدا در مسیر اسلام و انقلاب قدم بگذارند.

سرهنگ پاسدار روح‌افزا با بیان اینکه در دوران بیش از ۲۳۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردیم، گفت: کمترین حق این شهدا، قدردانی ما از آنان است و آن که آرمان‌های آنان را زنده نگاه داریم و اهداف و مسیر آن‌ها را دنبال کرده و تداوم بخشیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بزرگی است که به‌عنوان یک رزمایش، ناامیدی سختی را برای دشمنان کشور به‌دنبال دارد، خاطرنشان کرد: این رزمایش از یک‌سو حماسه‌ای بزرگ محسوب می‌شود تا با حضور مردم، دشمن به یأس برسد و از سویی دیگر، همدلی، صمیمیت و و حدت را برای زائران این مناطق به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات