عبدالصمد خرم‌آبادی اعلام کرد: نه تنها توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نخواهند شد، بلکه در آستانه ورود به سال 1397, اتفاق نظر بی نظیری بین مسئولین برای قطع تسلط و نفوذ دشمن برفضای مجازی کشور ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل کشور ودبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در یادداشتی در کانال شخصی‌اش در شبکه اجتماعی سروش  به موضوع فیلترینگ توئیتر و یوتیوب اشاره کرد و نوشت: 
«این روزها خبرنگاران محترم مکررا سوال می کنند آیا قرار است موضوع رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب به تازگی در کارگروه تعیین مصادیق ویا شورای عالی فضای مجازی مطرح شود؟
پاسخ این است که توئیتر ویوتیوب در اجرای دستور مراجع قضایی فیلتر شده اند و مراجع دیگر نمی توانند در اموری که توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شده اند دخالت نمایند.
علت فیلتر توئیتر و یوتیوب عدم تبعیت آنها از قوانین کشور و جلوگیری از انتشار میلیونها محتوای مجرمانه و سدکردن راه جاسوسی, نفوذ و تسلط بیگانگان بر فضای مجازی کشور بوده است.

نه تنها توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نخواهند شد بلکه در آستانه ورود به سال 1397, اتفاق نظر بی نظیری بین  مسئولین برای قطع تسلط و نفوذ دشمن برفضای مجازی کشور ایجاد شده است.
با تمیهداتی که بعمل آمده و در حال انجام است ان شاء الله بزودی زود  شاهد تحولی عظیم در خصوص نجات فضای مجازی کشور از سلطه و نفوذ برخی از شبکه های اجتماعی بیگانه و مهاجرت مردم ازشبکه های خارجی به شبکه های داخلی خواهیم بود.
البته باید هشیار بود چرا که اندک اشخاصی که این اتفاق نظر مبارک منافع آنها را به خطر انداخته با مطرح کردن موضوع انحرافی رفع فیلتر توئیتر می خواهند فضای مجازی کشور را از چاله نفوذ  برخی از شبکه ها خارجی به چاه ویل توئیتر و سایر شبکه های صهیونیستی هدایت نمایند.

قطعا مسئولین ذیربط و اعضای انقلابی و با بصیرت شورای عالی فضای مجازی از دخالت غیر قانونی در اموری که تکلیف آنها توسط مراجع قضایی تعیین شده است خودداری خواهند کرد و در این موقعیت حساس اجازه نخواهند داد بحث انحرافی رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب به عنوان دستور جلسات آن شورا مطرح شود.»

ارسال نظرات