مجید اشرف گنجویی معاون درمان هلال احمر

۲۰ میلیارد تومان مطالبه داروخانه هلال احمر از مجموعه بیمه ها

وی افزود : ۲۰ میلیارد تومان مطالبه داروخانه هلال احمر از مجموعه بیمه ها است که امیدواریم با پرداختن این بدهی ما بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم .
کد خبر: ۹۰۰۰۷۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سومین اتوبوس مطالبه گری که به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمان اینبار به سراغ جمعیت هلال احمر رفت و گشت و گذار خود را با حضور دکتر مجید اشرف گنجویی معاون درمان هلال احمر و دکتر محمدعلی عرب نژاد مدیر داروخانه هلال احمر آغاز کرد

بازدید از داروخانه هلال احمر و نشستن پای درد و دل مراجعه کنندگان اولین قدم این حرکت بود

دکتر اشرف گنجویی معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر کرمان در جمع خبرنگاران مطالبه گر اظهار داشت : با توجه به کمبود دارو و عدم پرداخت مطالبات از سوی برخی بیمه ها تاکنون توانسته ایم در حد توان پاسخگوی مراجعه کنندگان باشیم .
معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر گفت: با توجه به تلاش های انجام شده هم اینک از رتبه ۷ کشوری به رتبه ۳ ارتقا یافته ایم که نشاندهنده کیفیت مطلوب فعالیت ها می باشد .
اشرف گنجویی گفت : در حال حاضر علاوه بر دارو های معمول این مرکز تامین کننده داروهای مرتبط با بیماری های خاص می باشد . این مرکز توانسته پتانسیل خوبی ایجاد کنیم بطوری که در برخی مواقع جوابگوی نیاز استانهای سیستان و بلوچستان و فارس نیز بوده است.

وی افزود : ۲۰ میلیارد تومان مطالبه داروخانه هلال احمر از مجموعه بیمه ها است که امیدواریم با پرداختن این بدهی ما بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم .

اشرف گنجویی معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر کرمان خاطر نشان کرد : داروخانه هلال احمر کرمان رتبه سوم در کشور بعد از استانهای البرز و اصفهان را به خود اختصاص داده است.
در ادامه اتوبوس مطالبه گری به همراه دکتر اشرف گنجویی و دکتر محمدعلی عرب نژاد مدیر داروخانه هلال احمر و جمعی از خبرنگاران به پایگاه امداد و نجات کوهستان صاحب الزمان رفت آنجا مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

پور شیخ علی مدیر پایگاه امداد و نجاب کوهستان صاحب الزمان گفت : پایگاه امداد و نجات کوهستان با ۲۲ نفر نیروی کوهنورد و متخصص در امر امداد و نجات در مناطق کوهستانی فعالیت می کند .
وی افزود : چنین حوزه ای نیازمند پایگاهی ثابت و در نزدیکی کوه صاحب الزمان می باشد تا بتواند بدون فوت وقت به کمک مصدومین حوادث در کوه بپردازد که با حمایت آقای فلاح توانستیم از مرکزی که در درون شهر داشتیم به این مکان منتقل شویممکان در این محل را جهت ایجاد پایگاه در این نقطه بارها بیان داشته ولی با تلاش فراوان موفق شدیم فعلا با مستقر نمودن یک کانکس ؛ موقتا افراد امداد و نجات را اینجا مستقر کنیم ولی انچه مسلم است در محل کوه صاحب الزمان به یک پایگاه ثابت نیاز است با امکانات کافی که این مورد را با استانداری و دیگر متولیان امر در میان گذاشتیم و در حال پیگیری است .

ارسال نظرات