برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور 96 آب پخش

همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور 96 آب پخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۶
برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور 96 آب پخشبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آب پخش در این همایش ضمن تبریک به برگزیدگان آب پخشی کنکور 96 گفت: همان گونه که در این کنکور با زحمت و تلاش خود و مربیان توانستید صاحب رتبه برتر شوید تلاش کنید از سرمایه عمر خود نیز در جهت رشد، تعالی و خدمت رسانی به جامعه استفاده کنید.
عباسی رئیس شورای شهر آب پخش نیز در این همایش با بیان این که استرس ناشی از شکست مهلک‌ترین ضربه را به فرد می‌زند یادآور شد: انسان به واسطه وقت گذاشتن و تعریف هدف گذاری است که در مسیر زندگی خود موفق می‌شود چرا که رمز موفقیّت از مسیر تلاش می‌گذرد و امروز افتخار می‌کنیم که همایشی برگزار شده تا از نفرات برگزیده کنکور ۹۶ در این شهر تجلیل و قدردانی شود.
معصومه پیخسته نفر برگزیده کنکور ۹۶ آبپخش نیز در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور ۹۶ گفت:داشتن انگیزه، عامل موثری در هدف گذاری من در کنکور ۹۶ بود و انگیزه‌ای که داشتم هدف من نیز بود و این هدف گذاری به من اجازه نداد حتی یک روز دست از تلاش و کوشش بردارم.
در پایان این همایش، هدایا و لوح تقدیر‌هایی به ۳ نفر از برادران و یک نفر از خواهران صاحب رتبه در کنکور ۹۶ آبپخش از سوی هییت محبین آل یاسین و پایگاه مقاومت حضرت، ولی عصر (عج) اهدا شد.
در گفت و گوی پایانی، نفرات برگزیده کنکور ۹۶ به سوالات حاضرین در جلسه در مورد چگونگی موفقیت در کنکور و شیوه مطالعه کردن، پاسخ دادند.
ارسال نظرات