نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

کتب درسی باید حاوی خاطرات دفاع مقدس باشند

صفری گفت: کتابهای درسی دانش آموزان باید حاوی خاطرات و کتابهای دفاع مقدس باشد. امیدواریم آموزش و پرورش سال جدید برای این امر تلاش کند.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۵۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: راهیان نور سنت بسیار خوبی است که هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود ولی باید توجه داشته باشیم که فقط به شکل نمادی نباشد.

وی افزود: باید این سفر ها علاوه بر مناطق جنوب در غرب و کردستان و ایلام و کرمانشاه هم بیشتر شود و بودجه برای سفر به این استانها هم تعلق گیرد. باید جایگاه شهدا عمل به وصیت آنها و هدف شهدا را مد نظر قرار دهیم و الگو بودن آنها برای نسل آینده را احیاء کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: پاسداشت هشت سال دفاع مقدس فقط نباید به ایام عید محدود باشد این امر باید در همه فصول توسعه داده شود تا ارزش ها نمود بیشتری پیدا کنند. باید به جانبازان بیشتر توجه شود و صدا وسیما برنامه هایی را هم برای بزگداشت یاد  و خاطره شهدا و ارج نهادن به جانبازان در نظر بگیرد.

صفری تاکید کرد: کتابهای درسی دانش آموزان باید حاوی خاطرات و کتابهای دفاع مقدس باشد. امیدواریم آموزش و پرورش سال جدید برای این امر تلاش کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار