نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

رژپم آپارتاید صهیونیستی به زودی از بین می‌رود

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: رژپم آپارتاید صهیونیستی به دنبال صرفا اشغال یک سرزمین در فلسطین نیست بلکه می‌خواهد هویت قدس را از سرزمین بیت‌المقدس بگیرد که البته این رژپم آپارتاید به زودی از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۸۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ناصر ابوشریف اظهار داشت: یکی از اهداف استعمارگران در سرزمین‌های اسلامی چپاول و غارت‌گری منابع این کشورهاست که تاریخ به خوبی از تجاوز آنها به کشورهای مسلمان اسناد مهمی را در دل خود جای داده است.

 وی افزود: یکی از کشورهایی که بیشترین نگاه استعماری بر کشورهای مسلمان را داشته، انگلیس است که خاورمایته را جولانگاه اهداف استعماری خود با ایجاد جنگ، قتل و خونریزی کرده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: البته کارکرد انگلیسی‌های متجاوز منحصر به کشورهای مسلمان برای غارت منابع طبیعی و ضدیت با اسلام نبوده و در چین در قالب جنگ تریاک و در آفریقا در موضوع کائوچو، جنایات فراوانی با کشتار میلیون‌ها آدم برجای گذاشتند.

ابوشریف عنوان کرد: البته تلاش‌های دشمن برای جلوگیری از نفوذ  اسلام راهی به جا نبرده است بلکه هر روز شاهد رشد اسلام و نفوذ بیشتر در بین مردم جهان هستیم به گونه‌ای که خود غربی‌ها اعتراف می‌کنند که در انگلیس و فرانسه سالی بین 20 تا 25 هزار نفر مردم این کشورها به دین اسلام مشرف می‌شوند در حالی که والدین آنها مسلمان نبوده‌اند.

به گزارش فارس، وی عنوان کرد: هم اینک در بیش از نیم‌قرن گذشته، رژیم صهیونیستی با چهره کریه استعماری و اشغال‌گرانه خود سبب شده که بر اساس آمار موجود آوارگی دو سوم از فلسطینیان از سرزمین خود را رقم زند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بیان کرد: آنها به دنبال صرفا اشغال یک سرزمین در فلسطین نیستند بلکه می‌خواهند هویت قدس را از سرزمین بیت‌المقدس بگیرند که البته این رژپم آپارتاید به زودی از بین خواهد رفت.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی سوک

ارسال نظرات