معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تاکید کرد

زنان حماسه‌ساز؛ الگو و اسوه واقعی/تضعیف بنیان خانواده خانواده‌ها هدف استکبار برای غلبه بر نظام جمهوری اسلامی

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه زنان حماسه‌ساز الگوی واقعی صبر و استقامت هستند، گفت: زنان حماسه‌سازی که همیشه در صحنه عمل حضور داشته و ثابت کرده‌اند که نقش آنان کمتر از مردان نیست.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۴۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در پنجمین همایش اسوه‌های صبر و استقامت که همزمان با سراسر کشور برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن زادروز حضرت فاطمه(س) به بیان علت نامگذاری این روز به نام روز زن پرداخت و گفت: در چرایی نامگذاری روز میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) به نام روز زن باید گفت که خداوند سه هدیه بزرگ به رسول اسلام(ص) هدیه کرد که این سه شامل قرآن، حضرت علی(ع) به عنوان جانشین و حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

وی افزود: حجاب، عفاف، از خودگذشتگی، ایثار حضرت زهرا(س) باعث شد که حضرت به عنوان الگویی برای تمام زنان جامعه اسلامی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) ثابت کردند که بالاترین مقام در عالم مقام زن است و این مهم را با تربیت فرزندانی الگو به اثبات کردند که مهم‌ترین جایگاه، جایگاه انسان‌سازی است.

حقیقی با بیان اینکه اندیشه حضرت زهرا(س) بخشی از اندیشه پیامبر اسلام(ص) است، گفت: حضرت صدیقه کبری(س) منبع آزادگی، متانت، صبر، استقامت، حجت آشکار و الگوی تمام بانوان بوده و این افتخار بزرگی برای زنان ایران است که روز میلاد باسعادت حضرت به نام روز زن نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه زنان حماسه‌ساز الگوی واقعی صبر و استقامت هستند، گفت: زنان حماسه‌سازی که همیشه در صحنه عمل حضور داشته و ثابت کرده‌اند که نقش آنان کمتر از مردان نیست و فرزندانی را تربیت کردند که برای دفاع از اسلام از جان خود گذشتند و همسران و مادرانی هستند که صبورانه در انسان‌سازی نقشی مهم را ایفا کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه زنان در جمهوری اسلامی ایران بسیار بزرگ هستند و باید قدر این بزرگی خود را بدانند و در حفظ آن کوشا باشند، گفت: در دنیای امروز که استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بنیان خانواده را هدف قرار داده است باید هوشیار باشیم.

حقیقی ادامه داد: استکبار جهانی در طول 40 سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد همیشه نقشه‌هایی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده و هر بار هم با شکست مواجه شده و این بار با بهره‌گیری از فضای مجازی سعی در گسست بنیان خانواده دارد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مادری در این دوران بسیار سنگین و ویژه است، زنان ما باید بدانند بزرگترین وظیفه یک بانو مادر بودن به معنای واقعی کلمه و تربیت انسان‌های اثرگذار در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات