یادواره شهدای عملیات غرور آفرین بدر در سودجان

یادواره گرامیداشت یاد خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بدر در سودجان از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۷۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین بدر با حضور گسترده مردم شهیدپرور سودجان و خانواده معظم شهدا و رزمندگان و ایثارگران این شهر در محل حسینیه شهدا برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و یادگار 8 سال دفاع مقدس و از رزمندگان عملیات بدر در این مراسم معنوی به ذکر خاطراتی از دوران ایثار و حماسه پرداخت.

سردار اکبری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده معظم آنها، شهدا را همانند ستارگانی دانست که در شرایط پیچیده و فتنه راه و مسیر صحیح را به همگان نشان می دهند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به وقایع و فتنه های اخیر در کشور، ریشه اصلی این فتنه ها را جبهه آمریکایی ، اسرائیلی و سعودی دانست، که با هدف مقابله با اسلام و جبهه مقاومت و توسط برخی عوامل و مزدوران فریب خورده داخلی توطئه های شوم خود را اجرا می کنند.

وی تصریح کرد: نسخه نهایی حل مشکلات کشور در پیروی از راه و سیره شهدا و اطاعت محض از ولایت فقیه است.

در ادامه این مراسم، حاج جمشید علی بابایی از رزمندگان و فرماندهان گردان در 8 سال دفاع مقدس که در عملیات غرورآفرین بدر نیز حضور داشته به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و این عملیات پرداخت و از رشادتهای شهدا و رزمندگان شهر سودجان بویژه همرزمش فرمانده شهید سلمان اسماعیل زاده خاطراتی را بیان کرد.

مداحی ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت و تجلیل از هفت خانواده شهید عملیات بدر و 50 رزمنده این عملیات از دیگر بخش های مراسم بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگری اسوه های مقاومت عملیات بدر در شهر سودجان بود.

ارسال نظرات