فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یادمان های عملیاتی مهران آماده میزبانی راهیان نور است و طی 10 روز گذشته بیش از 825 نفر از این مناطق دیدن کرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۵۷۹۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله جاویدان"؛ فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: بزرگترین دستاورد اردوهای راهیان نور آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

وی اظهار کرد: از طرف دیگر مهمترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های نوجوان وجوان است که اردوی راهیان نور بستری دراین مسیر است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران درباره حضور زائران رهیان نور در یادمان مهران بیان کرد: 825 نفر مسافر طی 10 روز گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور دیدن کردند.

سرهنگ جاویدان گفت : از این تعداد 114 نفر را برادران و 711 نفر را خواهران تشکیل داده است. مناطق عملیاتی نقطه ایثار، سه راهی جندالله و منطقه گرمیشه مهران از جمله یادمان‌هایی هستند که زائران در آن حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه زمان بازدید از مناطق عملیاتی مهران  منحصر به زمان خاصی نیست ادامه داد: امکانات لازم برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور در طول سال در مناطق عملیاتی شهرسان مهران آماده است و در این رابطه ایستگاه‌های صلواتی، کتاب آشنایی با منطقه و فضا سازی تدارک دیده شده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار