/لیگ دسته یک والیبال/

شهروند اراک شهرداری جوان ارومیه را مغلوب کرد

در دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان والیبال، شهروند اراک شهرداری جوان ارومیه را مغلوب کرد و به قهرمانی لیگ نزدیک شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، تیم های شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه برای کسب مقام قهرمانی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید محسن حججی، در دور رفت به مصاف یکدیگر رفتند .

تیم های شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه که با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست آوردند، در دیدار فینال این مرحله از رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند تا هر تیمی که به دو برد دست یافت، عنوان قهرمانی لیگ دسته یک سال 96 را از آن خود کند .

تیم شهروند اراک در دور مقدماتی صدرنشین گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف کاله جوان آمل را که در گروه یک چهارم شده بود، از پیش رو برداشت .

اراکی ها در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست گل گهر سیرجان در دو مسابقه متوالی شدند تا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت ها معرفی شوند .

یاران شهروند اراک امروز نیز در سالن شهید ثامنی این شهر، مقابل شهرداری جوان ارومیه ظاهر شده و توانستند در مسابقه ای سنگین سه بر دو به پیروزی برسند و گام مهمی برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها بردارند.

نماینده ارومیه در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 15 بر 13 مغلوب میزبان خود شد تا امیدش به جبران این نتیجه در دیدار برگشت مرحله نهایی باشد.

این مسابقه دو ساعت و 28 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت. رامین پاشایی بازیکن شماره 4 شهرداری جوان ارومیه در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

شهروند اراک پنجشنبه آینده در ورزشگاه ۶ هزار نفری ارومیه در دور برگشت مرحله نهایی لیگ به دیدار شهرداری جوان ارومیه خواهد رفت.

ارسال نظرات