نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

نماز باید به عنوان سرلوحه سبک زندگی اسلامی به جامعه معرفی شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نماز باید به عنوان سرلوحه سبک زندگی اسلامی منطبق با مخاطب به جامعه معرفی شود
کد خبر: ۸۹۹۳۸۹۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در نشست شورای اقامه نماز منطقه 2 کشور در زاهدان اظهار داشت: نماز سرآمد تمام عناوین فقهی به حساب می آید و تنها حکمی است که از همان ابتدا نبی مکرم اسلام(ص) مامور به اجرای آن شد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نماز ستون، پایه و خمیرمایه دین است و همه مکلف به اجرای آن هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به اهمیت نماز به ویژه نماز جماعت و شب تصریح کرد: نماز تجلی و تبلور ایمان آدمی در نوع رابطه با خداوند منان و جامعه است.
امام جمعه زاهدان گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی سعی کردند توجه جوانان و نوجوانان را به مساله نماز کمرنگ کنند بر این اساس همگی وظیفه داریم اجرای این فریضه دینی را به عنوان سرلوحه سبک زندگی اسلامی به درستی در جامعه تبیین کنیم.
مدیر ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: تبادل تجربه در استان های عضو، بررسی برنامه های ابلاغی سالیانه در استان ها و تجزیه و تحلیل برنامه های اجرا شده از مهمترین اهداف برگزاری نشست های شورای اقامه نماز است.
محمد سنجرانی افزود: مدیران ستادهای اقامه نماز منطقه 2 کشور شامل استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در این نشست یک روزه حضور دارند.
ارسال نظرات