رییس بسیج مهندسین سپاه ثارالله استان خبر داد:

ساخت شهرک اسلامی و ایرانی در کرمان

رییس بسیج مهندسین سپاه ثارالله استان کرمان ساخت شهرک اسلامی و ایرانی را از جمله اقداماتی که در دستور کار دارند برشمرد و افزود: طرح اشتغال به کار مهندسان، اجرای طرح سیستم جمع آوری آب باران در ساختمان از دیگر اقدامات در دستور کار این سازمان می‌باشند
کد خبر: ۸۹۹۲۸۳۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ" اله بخش دریجانی" عصر امروز ۵ بهمن‌ماه در همایش روز مهندس و بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: مهندس در ایران به معنای واقعی در هشت سال دفاع مقدس عینیت پیدا کرد.

وی از پل‌ها و سد‌هایی که در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات احداث شد، سخن به میان آورد و عنوان کرد: ۶۰ درصد از جامعه مهندسین استان عضو سازمان بسیج مهندسین می‌باشند.

رییس بسیج مهندسین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که حرکت ایران در همه علوم و فنون بوده و فقط پیشرفت ایران در زمینه هسته‌ای و هوافضا نمی‌باشد، تصریح کرد: ترویج اخلاق مهندسی، روحیه بسیجی و تفکر جهادی از مهمترین رویکرد‌ها و شعار‌های بسیج مهندسین است.

وی از نیازمندی کشور به نگاه، روش و مبانی مهندسی اصیل، سخن به میان آورد و اظهار کرد: پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است که خوشبختانه بسیج مهندسی در این راستا گام‌های جدهی و مهمی برداشته است که نیازمند توجه بیشتر به این حوزه می‌باشیم.

دریجانی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در جهت تقویت خلاقیت‌ها در سازمان بسیج مهندسی استان خبر داد و مطرح کرد: ارتقای سطح علمی مهندسین بسیجی، تقویت نقاط قوت، شناسایی تکنولوژی‌های نوین و ... از مولفه‌های این سازمان می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که دچار چالش سبک زندگی هستیم، عنوان کرد: امروز از مشکل آب عبور کرده و به بحران رسیده ایم و حال جای ساوال است که آیا نباید در این خصوص اقدامات مهندسی مدبرانه صورت گیرد تا از بحران آب کنونی در کشور و به ویژه استان کرمان عبور کنیم؟

رییس بسیج مهندسین سپاه ثارالله استان کرمان ساخت شهرک اسلامی و ایرانی را از جمله اقداماتی که در دستور کار دارند برشمرد و افزود: طرح اشتغال به کار مهندسان، اجرای طرح سیستم جمع آوری آب باران در ساختمان از دیگر اقدامات در دستور کار این سازمان می‌باشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات