همزمان با جهان اسلام؛

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) درفارسان

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)با حضور عاشقان اهل‌بیت(علیهم السلام) در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۷۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت شهادت بانوی دوعالم،ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)مراسم دسته روی و عزاداری باحضورعاشقان اهل‌بیت عصمت وطهارت از مسجدجامع به‌طرف میدان امام خمینی (ره) فارسان برگزار شد.

در این مراسم عزاداری عاشقان اهل‌بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام)با چشمانی گریان در سوگ ماتم جانسوز شهادت شهیده ولایت به سینه‌زنی و عزاداری پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فارسان در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران ــ یاسوج و جان باختن تعدادی از هم‌وطنان را تسلیت گفت و برای از دست رفتگان از محضرخداوند متعال علو درجات و برای خانواده‌های داغدار آن‌ها صبر و اجر مسئلت نمود.

حجت الاسلام حسن چراغی گفت: عزاداران فاطمی و شیفتگان و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شب گذشته و امروز با حضور در مساجد،حسینیه‌ها و بقاع متبرکه این شهرستان در غم این مصیبت بزرگ به سر و سینه زدند و به عزاداری پرداختند.

 

وی اظهارداشت:در این مراسم‌ها سخنرانان در عظمت شفیعه روز جزا به ایرادسخن و نیز مداحان اهل‌بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام ) به نوحه خوانی و ذکر مصیبت مدیحه‌سرایی پرداختند.

ارسال نظرات