مسئول بسیج اصناف قزوین در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

کمک به پیدا کردن بازارهای هدف برای صادرات محصولات توسط بسیج اصناف

رنجبر با اشاره به فعالیت بسیج تجار اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این بخش بسیج که زیرمجموعه سازمان بسیج اصناف است، پیدا کردن بازارهای هدف برای محصولات ایرانی است که تاکنون کارهای مطلوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۸۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

عباس رنجبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به نقش ارتقا صادرات در برون رفت اقتصاد کشور از بحران ها اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه هر فردی محاسن افزایش صادرات محصولات غیر نفتی را می داند، اما می بینیم که موانعی از سوی برخی دستگاه ها بر سر راه صادرکنندگان و تولیدکنندگان قرار گرفته است که کار را سخت می کند.

مسئول بسیج اصناف استان قزوین تصریح کرد: با این وجود بسیج اصناف برنامه هایی برای هموار کردن این موانع داشته و دارد که البته با همکاری نهاد های اجرایی، برنامه های این سازمان با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت بسیج تجار اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این بخش بسیج که زیرمجموعه سازمان بسیج اصناف است، پیدا کردن بازارهای هدف برای محصولات ایرانی است که تاکنون کارهای مطلوبی صورت گرفته است.

رنجبر در ادامه افزود: اما دیگر پایگاه ها و مراکز بسیج اصناف در استان ها برنامه هایی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین ارایه مشاوره به تولیدکنندگان و صنعتگران جهت شروع کار صادرات محصولاتشان را در دستور کار دارند.

ارسال نظرات