امام جمعه ایوان گفت:عده ای می گویند که ائمه جمعه باید مدح و ستایش را در دستور کار خود قرار دهند در حالی که ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۹۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "علی حیدری"؛ امام جمعه ایوان، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان با تسلیت  ایام فاطمیه گفت :حضرت صدیقه طاهره به عنوان یک مربی در تربیت فرزندان  نقش بسار بزرگی را در خانه ایفا کردند که علاوه بر این نقش مستفیم به صورت غیر مستقیم نیز نقش هایی را ایفا نمودند.

امام جمعه ایوان اظهار کرد :حضرت صدیقه طاهره در دوران پیامبر سه نقش مهم را ایفا نمودند که این نقشها عبارتند از یاروغمخوار پیامبر و همسربودن،مشاور امیرالمومنین بودن ،وظیفه امداد رسانی در پشت جبهه ها ،و ایجاد یک تحول سیاسی ،اجتماعی.

وی  با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن افزود : راهپیمایی امسال نسبت به سالهای گذشته پرشور و حماسی برگزار شد و این حضور نشان دهنده درک عمیق و اعتماد مردم به نظام و رهبری است.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد :این حضور باشکوه در راهپیمایی درسی بود برای مسئولان که بدانند که نباید از رهبری ومردم عقب بمانند و اگر عقب ماندگی به وجود آمده است با کار جهادی جبران شود.

امام جمعه ایوان ادامه داد:راهپیمایی 22بهمن سه پیام بزرگ داشت که عبارتند از صراط مستقیم نظام ،رهنمودهای رهبری است و این رهنمودها تضمین کننده نظام است،مردم در حمایت از رهبری سنگ تمام گذاشتند،مسئولان موطف هستند که اطاعت از رهبری را در گفتار و عمل به مردم نشان دهند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه مردم مطالباتی دارند  ادامه داد:مردم ظلم فساد ،تبعیض را نمی پذیرند ومطالبات مردم که مطالبات معیشتی و اقتصادی است باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد :خوشبختانه در حوزه امنیتی و نظامی موفقیت های زیادی را کسب نموده ایم که این موفقیت ها نشانگر اطاعت از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری است اما در حوزه اقتصادی دچار نوساناتی هستیم که دلیل این عقب ماندگی ها زاویه دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه ها است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت : در طی هفته های گذشته شاهد بودیم که در برخی از رسانه ها مطالبی مطرح شد و عده ای گویا انتظار دارند که ائمه جمعه فقط مدح و ستایش را در دستور کار خود قرار دهند در حالی که ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و مردم آزادی دارند و ائمه جمعه باید زبان گویای مردم باشند.

وی اظهار کرد : عده ای می گویند که مطالبه مردم رفراندم است در حالی که اشتغال مطالبه اصلی مردم است ،چه لزومی دارد که عده ای با ایجاد فشار روی شورای نگهبان درصدد تحقق خواسته های خودشان باشند ،اگر مطالبات مردم به دست فراموشی سپرده شود نتیجه آن می شود مطرح شدن مطالبات همین گروها و بدتر شدن اوضاع اقتصادی  کشور،باید به  مردم برگشت . فکر مطالبات مردم باشیم.

امام جمعه ایوان با تبریک انتصاب فرماندار جدید افزود :نزدیک به 6ماه فضای شهرستان فضایی همدلی و آرامش حاکم بوداما در روز 22بهمن در یک حرکت نازیبا از کانال فرمانداری به اسم فردی مطالبی مطرح شد که این فرد فسم جلاله یاد کردن که مطالب مطرح شده منتصب به وی و از طرف ایشان نبوده است اما چیزی که مسلم است این است که این مطالب از کانال فرمانداری منتشر شده است امیدواریم فرماندار عوامل این شیطنت ها را شناسایی کنند.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد:آمارهایی که در زمینه اشتغال های ایجاد شده در شهرستان ارائه شده اند واقعی نیستند  این سخن مردم است مسئولان شهرستان باید در این زمینه به مردم گزارش دهند

 

ارسال نظرات