مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در نشست راهیان نور دانشجویی؛
سردار حسینی گفت: راهیان نور علاوه بر فعالیتی فرهنگی که در سطح دانشگاه ها و در راستای تقویت مبانی دینی برگزار می شود، با میدان دادن به دانشجویان در این برنامه زمینه تمرینی برای مدیریت آنان نیز فراهم می کند واصول اعتقادی و مذهبی آنها را تقویت می شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۸۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست قرارگاه شهید علم الهدی راهیان نور دانشجویی استان ایلام با حضور رؤسا و معاونان فرهنگی دانشگاه ها، مسئول سازمان بسیج دانشجویی، دانشجویان فعال فرهنگی و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ها در دفتر فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان برگزار شد.

در این نشست سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بااشاره به حضور تماشایی و دشمن شکن ملت بزرگ ایران در راهپیمائی 22 بهمن گفت: حضور تماشائی ملت بصیر و دشمن شناس ایران اسلامی در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام نقشه ها کشیده بودند، اقدامی انقلابی و عبرت انگیز بود.

سردار حسینی تربیت نسل جوان و هم تراز با انقلاب و شهدای دفاع مقدس را ازمهمترین اهداف اصلی برگزاری این اردوها و اعزام ها به مناطق عملیاتی دانست و گفت:این اردوها اصول اعتقادی و مذهبی دانشجویان را تقویت می کند.

وی با تقدیر از حمایت دانشگاه ها و آمادگی و استقبال هر ساله آنان از این کار فرهنگی، اذعان داشت: نظم وایمنی، استفاده از خودروها و اتوبوس های سالم، توجه به حفاظت و بحث امنیت اعزام ها،  کاهش هزینه ها، ارتقاء سطح کیفی اردوهای دانشجوئی و اولویت دادن به بار اولی ها از مهمترین مواردی است که در اعزام ها مورد توجه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان اضافه کرد: راهیان نور علاوه بر کار و فعالیتی فرهنگی که در سطح دانشگاه ها و در راستای تقویت مبانی دینی برگزار می شود، با میدان دادن به دانشجویان در این برنامه زمینه برای مدیریت کردن آنان نیز فراهم می شود.

سردار حسینی از پیشنهاد اردوی یک روزه راهیان نور به مناطق عملیاتی استان برای رؤسای دانشگاه ها، معاونان فرهنگی، مسئولان نهاد رهبری، و اساتید بسیجی علاقه مند همراه با خانواده را در اسفند ماه و با محوریت بسیج اساتید استقبال نمود.

 

ارسال نظرات