امام جمعه بندر دیر:

شهدای دانش آموز در همه عرصه ها الگو هستند

امام جمعه بندر دیر در یادواره شهیدان اسماعیل سیاه بخش و عباس فخرایی از شهدای دانش آموز شهرستان دیر گفت: شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه ها برای همه اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان الگو هستند.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۷۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سید علی حسینی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدای دانش آموز به طور مستمر در مدارس این شهرستان کار ارزشمندی است چرا که اگر ما امروز بیدار و هوشیار نباشیم دشمن به اهداف شوم خود مبنی بر فراموشی یاد شهدا در جامعه می رسد.

وی با تأکید بر این که خانواده شهدا مایه خیر و برکت هستند، تصریح کرد:نقش مادران و خانواده ها در پرورش فرزندانی انقلابی جهت حضور در جبهه ها تعیین کننده بود و امروز نیز تمام هجمه دشمن به سمت فروپاشی کانون خانواده هاست.

امام جمعه بندر دیر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما ثمره خون شهیدان ماست و برای تدام انقلاب هزاران جوان ایثارگری و جانفشانی کردند.

وی گفت: مدافعان حرم به عشق اهلبیت و دفاع از حرم اهلبیت به سوریه رفتند اما عده ای مغرضانه بحث پول را به میان می آورند که واقعا ناجوانمردانه است.

حسینی افزود: شهدا برای حفظ ارزش های دین به جنگ دشمنان رفتند و تا زمانی که ما روحیه ولایتمداری و فداکاری داشته باشیم دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند.

وی افزود: ما همواره دشمن داریم و برای مقابله با آنان باید روحیه شهادت طلبی و ایثارگری خود را حفظ کنیم.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه چادر بانوان نمادعزت و وفاداری به خون شهیدان است، اضافه کرد:کسانی که به چادر بی احترامی می کنند پا بر روی خون شهیدان می گذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس درتمامی عرصه ها برای همه اقشار جامعه بویژه دانش آموزان الگو هستند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات