مسئول بسیج مهندسین صنعتی چهار محال بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

حمایت بسیج مهندسین از محصولات استاندارد

مختاری گفت: بسیج مهندسین صنعتی اغلب از واحدهایی که استاندارد هستند و محصولات شان قابلیت رقابت با سایر تولیدکنندگان را داشته باشد حمایت می کند.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۸۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

پژمان مختاری، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری  بسیج، در پاسخ به این سوال که واحدهای صنعتی که تحت حمایت بسیج مهندسین صنعتی هستند دارای چه شرایط خاصی خواهند بود؟ گفت: بسیج مهندسین صنعتی اغلب از واحدهایی که استاندارد هستند و محصولاتشان قابلیت رقابت با سایر تولیدکنندگان را داشته باشد حمایت می کند.لذا واحدهای صنعتی ای که محصولاتشان غیر استاندارد بوده و یا از لحاظ رقابتی توان حضور در بازار را نداشته باشد مورد حمایت بسیج نیست.

 حمایت بسیج مهندسی از محصولات استاندارد

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری افزود: استاندارهایی که مد نظر ما است همان استانداردهای وزارت صنعت،معدن و تجارت است. بسیج در مورد استاندارد بودن محصولات واحدهای صنعتی با شهرک های صنعتی، بخش اقتصادی استانداری و واحد صنعت و معدن و تجارت استان  هماهنگ می کند.

وی در پاسخ به این سوال که  بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال بختیاری چه تعداد مهندس تربیت و در واحدهای صنعتی مورد نیاز به کار گرفته است؟ گفت: ما کارگروه های جهادی متشکل از متخصصین و مهندسان فارغ التحصیل از رشته های صنایع، برق، مکانیک و... تشکیل و تحت آموزش قرار دادیم.  به عنوان مثال برای موضوع عارضه یابی واحدهای صنعتی گروه های جهادی متشکل از فارغ التحصیلان رشته صنایع  تشکیل دادیم اما در مورد مشکل ممیزی و استفاده بهینه انرِژی در واحدها از کارگروه های جهادی متشکل از رشته های برق استفاده کردیم.

ارسال نظرات