خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش و پرورش جوکار:

عزت نفس ملت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس اداره آموزش و پرورش جوکار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را عزت نفس ملت ایران دانست و گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌هایی است که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۱۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

عزت نفس ملت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علیرضا صدرا در جمع دانش آموزان جوکار ضمن گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را انفجار نور و توانایی‌ها دانست و بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم به این خودباوری رسیدند که «نمی‌توانیم‌»ها را به «می‌توانیم» تغییر دهند و به جایگاه قدرتمندی در جهان برسند.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را عزت نفس ملت ایران دانست و افزود: آموزش و پرورش مهم‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌هایی است که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جوکار دانش‌آموزان را آینده سازان ایران اسلامی برشمرد و گفت: داشتن آینده درخشان با آموزش مدرسه ای قوی و قدرتمند و پدران و مادران باسواد امکان‌پذیر است.

وی استقلال را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دانست و ادامه داد: استقلال و آزادی نعمت بسیار بزرگی است که سبب خودباوری، پیشرفت و رشد و بالندگی ایران اسلامی شده است.

صدرا در راستای تعمیق باورها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) گفت: شما نوجوانان باید قدر خود را بدانید و با خودباوری، ایمان به خدا و تلاش و کوشش به مدارج بالای علمی دست پیدا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات