خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد
فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا طرح‌های پیچیده دشمنان اثری در حرکت نظام مقدس اسلامی نخواهد داشت هرچند سناریوهای پی در پی و بدون رقم باشد حضور دائمی مردم باطل السحر این سناریوهای خطرناک خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۱۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

حضور دائمی مردم باطل السحر سناریوهای خطرناک دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احد امیری در جمع هیأت امنای هیأت محبین ولایت بسیج کارمندان که در اداره کل هواشناسی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: هیئات مذهبی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن آن نقش بی‌نظیری داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون حضور آگاهانه، مدبرانه و هوشمندانه هیئت مذهبی در مناسبت‌های مختلف بسیج کننده مردم در مقابل حوادث سهمگین است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان ابراز داشت: هیئت محل انتشار فضایل و مناسبت اهل بیت(ع) و آشنایی با روش و سلوک زندگی آنان و حربه‌ای برای مقابله با تهاجمات دشمن در حوزه جنگ نرم است.

وی با اشاره به شکل‌گیری کانون‌های جوشان مردمی در پیدایش راهپیمایی عظیم در دوران انقلاب که باعث درهم پیچیده شدن طومار ستم‌شاهی شد، گفت: این کانون‌هاهسته‌های بیدار آتشفشان مردمی در مقابل تحرکات مرموزانه دشمنان قسم خورده انقلاب بودند.

امیری با تأکید بر گره خوردن استمرار حرکت انقلاب با هیئت افزود: مادامی که جمعیتی با خلوص نیت و با تواضع و فروتن در عین حال خروشان و جاری به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بپردازند طرح‌های پیچیده دشمنان اثری در حرکت نظام مقدس اسلامی نخواهد داشت هرچند سناریوهای پی در پی و بدون رقم باشد حضور دائمی مردم باطل السحر این سناریوهای خطرناک خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های خوب هیئت محبین ولایت کارمندان در دهه محرم و صفر استمرار این حرکت عالی و انقلابی را خواستار شد.

باقری مدیرکل هواشناسی استان همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر فاطمی و تسلیت ایام فاطمیه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را از الطاف خداوند برشمرد و رهنمودهای حضرت امام(ره) را برای همیشه چراغ راه دانست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات