فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: روز ۲۲ بهمن را روز شکست تمامی بدخواهان نظام و استکبار جهانی و سرآغاز پیروزی بر ظلم و جور مستکبران دانست و صدور انقلاب اسلامی به دنیا و الهام‌بخشی به حق‌طلبان جهان و بیداری جهان اسلام از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۲۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

۲۲ بهمن روز شکست تمامی بدخواهان نظام و سرآغاز پیروزی بر ظلم و جور مستکبران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاریخی بود و مردم توانستند بار دیگر با حضور گسترده‌تر از سال‌های گذشته از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را روشنگری و خنثی کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه تبعیت از ولایت و رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته بود، افزود: رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در طول چهار دهه توانسته تمامی نقشه‌های دشمنان برای تسلط و سیطره بر نظام را به مردم روشنگری کند و ما باید قدردان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به اقتدار بین‌المللی کشور در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: این اقتدار و صلابت مثال‌زدنی سبب شده تا روز به روز توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان در قالب جنگ نرم بر علیه کشور افزایش یابد که امروز صحنه‌ای از شکست تمامی نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان به دست ملت ایران بود و تقویت هوشیاری و بصیرت از این پس نیز تمامی دشمنان را مایوس خواهد کرد.

بابازاده روز 22 بهمن را روز شکست تمامی بدخواهان نظام و استکبار جهانی و سرآغاز پیروزی بر ظلم و جور مستکبران دانست و گفت: صدور انقلاب اسلامی به دنیا و الهام‌بخشی به حق‌طلبان جهان و بیداری جهان اسلام از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز بار دیگر ابهت آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار شکسته شد و ملت ایران ثابت کردند که با وجود تمامی تهدیدها و تحریم‌ها همواره پشتیبان انقلاب خواهند ماند و با ولایتمداری و اتحاد و همدلی زمینه بالندگی و تعالی هر چه بیشتر نظام را فراهم می‌آورند.

وی آمریکا را فاسدترین و ظالم‌ترین نظام سیاسی دنیا برشمرد و اظهار کرد: با توجه به قرارگیری کشور در پیچ تاریخی و مقطعی حساس که روز به روز توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام افزایش می‌یابد ملت ایران با بصیرت خود امروز پاسخ پیچیده‌ترین توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را دادند.

ارسال نظرات