خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

حلقه‌های صالحین باید انسان‌سازی و نیروهای انقلابی تربیت کند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه امروز در تمام جبهه‌ها ما موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم، خطاب به مربیان و سرگروه‌های صالحین گفت: شماها باید در سنگری که هستید کار مناسب انجام بدهید و نیروهای انقلابی را تربیت کنید و با تمام قدرت انسان سازی کنید.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۵۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

حلقه‌های صالحین باید انسان‌سازی و نیروهای انقلابی تربیت کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جشنواره تقدیر از برترین‌های صالحین در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان داشت: این  دشمنان که در اطراف ایران هستند نمود بارز استقلال ما است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک هدیه الهی به مردم ایران بود، تصریح کرد: با وجود برخی کاستی‌ها که وجود دارد انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: از شعارهای انقلاب آزادی بود که قبل از انقلاب چنین چیزی وجود نداشت و آن زمان خفقان در جامعه حاکم بود.

وی با اشاره به تحقق شعارهای انقلاب بیان داشت: امروز ایران اسلامی استقلال دارد و با وجود دشمنی‌ها این استقلال را حفظ کرده است.

سعیدی با بیان اینکه شما جوانان و نوجوانان زمان انقلاب را ندیده‌اید، گفت: کسانی که در آن دوران بودند و انقلاب را به چشم دیدند و در این راه خون دیدند قدر انقلاب اسلامی را  می‌دانند و امروز با چنگ و دندان از انقلاب دفاع می‌کنیم چراکه ذلت‌های پیش از انقلاب را دیدیدم.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب دو واژه بر زبان مردم افتاد یکی «مستضعف» و دیگری «مستکبر» که قبل از انقلاب مردم معنای آن را نمی‌دانستند و حال هم نمی‌دانند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: از این دو واژه مردم درست استفاده نمی‌کنند «مستکبر» و «مستضعف» ریشه قرآنی دارد و واژه فقر و غنی را نمی‌دهند.

وی خظاب به مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین، عنوان کرد: مربیان و دست اندرکاران فرهنگی باید با این دو واژه ریشه‌ای آشنا شوند.

سعیدی با اشاره به اینکه دو واژه «مستضعف» و «مستکبر» دو واژه فرهنگی است، یادآور شد: بی‌خبری از دین یعنی مستضعف فرهنگی و مستکبر نیز کسی است که فرهنگ دیگران را می‌رباید.

وی ادامه داد: هنر امام(ره) این بود که به مردم باورانید که به خود باور داشته باشند و راه را به آنان نشان داد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: با توجه به فضایی که دشمن ایجاد کرده ضرورت دارد دستاوردهای انقلاب در جامعه بیان شود.

وی با بیان اینکه امروز در تمام جبهه‌ها ما موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم، خطاب به مربیان و سرگروه‌های صالحین گفت: شماها باید در سنگری که هستید کار مناسب انجام بدهید و نیروهای انقلابی را تربیت کنید و با تمام قدرت انسان سازی کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات