راه‌اندازی شبکه ملی خیریه برای کمک به زلزله زدگان کوهبنان و غرب کشور

فرمانده قرارگاه امام رضایی ها در نقاط زلزله زده از راه‌اندازی شبکه ملی خیریه آهو با هدف انجام خدمات نیکوکاری به روش اینترنتی برای زلزله زدگان کرمانشاه و کرمان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۱۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حسین یکتا امروز پنجشنبه در همایش تخصصی هیئات‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی به زلزله زدگان استان های کرمانشاه و کرمان که در شهرستان قصرشیرین در حال برگزاری است،  با اشاره به اهمیت خدمات رسانی در مواقع بحران از راه اندازی شبکه ملی خیریه آهو با هدف انجام خدمات نیکوکاری به روش اینترنتی برای زلزله زدگان کرمانشاه و کرمان خبر داد.

 مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص آتش به اختیار بودن گفت: در شرایط فعلی معنای آتش به اختیار این است که به اختیار به سراغ غم و غصه مردم رفته، غصه آنها را به دل ریخته و به آنها کمک کنیم.

فرمانده قرارگاه امام رضایی ها افزود: آتش به اختیار یعنی به اختیار به چادر زلزله زدگان رفته و به آنها سر بزنیم و کمک کنیم.

وی تصریح کرد: اگر کسی به اینها سر بزند دق می کند. دو ماه و خورده ای از زلزله گذشته و ناموس مردم هنوز هم در پارک ها در صف توالت هستند، اگر ناموس خود ما باشد، قبول می کنیم!؟

یکتا تاکید کرد: ما به دنبال کوبیدن و انتقام از دیگران نیستیم و اولین انتقاد به خودمان است که چرا نشتافته ایم، خودمان را بکوبیم که چطور غذا از گلویمان پایین می رود و زن و بچه مردم این وضعیت را دارند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) گفت: در کوهبنان مردم در چادرها یخ می زدند اما حجم خسارات استان کرمانشاه خیلی بیشتر بود.

وی تاکید کرد: اگر دیر خدمات رسانی کنیم و بیاییم، دیگری با ادبیات جدید، زیرساخت و «آی تی» و حضور در منطقه به خدمات رسانی می آید.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) تاکید و خاطرنشان کرد: خدمات اجتماعی هم به نوعی مثل جبهه جنگ است و باید در صحنه بود تا تداوم داشته باشد و مردم همواره در صحنه هستند

ارسال نظرات