​جانشین سپاه چابهار:

بسیج دانشجویی با عملکرد خوب خود در بخشهای مختلف اثرگذار است/ دانشجو نباید در دام فتنه دشمن قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: بسیج دانشجویی با عملکرد خوبی که در سالهای اخیر داشته است توانسته در بخشهای مختلف اثرگذار باشد
کد خبر: ۸۹۸۵۷۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سرهنگ پاسدارعباس بهادر، جانشین سپاه چابهار در آیین تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان چابهار گفت: بسیج یکی از نعمت‌های خدا برای جامعه اسلامی ماست و از این حیث باید آن ارج بنهیم و از امام راحل ممنون باشیم.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب به دانشجویان عنوان کرد: دانشجو باید درک سیاسی داشته باشد، تبیین اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهد، موضع انتقادی خود را حفظ کند و آرمانگرایی کسب قله‌های علمی و معنوی را سرلوحه کارش قرار دهد.

بهادر با تأکید بر اینکه دانشجو نباید در دامن فتنه‌های گروه‌ها قرار گیرد ابراز داشت: دشمن از هر طیفی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند؛ فضای مجازی که بخش عمده آن در دست استکبار است نباید منبع اصلی دانشجو شود و سطح معرفت او قرار گیرد.

وی با اشاره به عملکرد بسیج دانشجویی چابهار خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی با عملکرد خوبی که در سال‌های اخیر داشته است توانسته در بخش‌های مختلف اثرگذار باشد.
ارسال نظرات