مسئول کمیته ها و یادمانهای کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان؛

رونمایی از تمثال 96 شهید شاخص در سیستان و بلوچستان/ تصاویر شهدا به صورت چاپ دیجیتال یو وی و پخت در کوره است

مسئول کمیته ها و یادمانهای کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان از چاپ و نشر تصاویر ۹۶ شهید شاخص استان به صورت دیجیتالی خبر داد
کد خبر: ۸۹۸۵۷۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

ابوالفضل مودی در گفت و گو با خبرنگاربسیج اززاهدان اظهار داشت: تصویر ۹۶ شهید شاخص استان سیستان و بلوچستان که با ابعاد ۱۳۰ در ۲۵۰ است در سطح شهرستان زاهدان نصب شد.
 
وی افزو: در کنار این‌ها ۴ محل یادمان شهدای گمنام دو محل در شهرستان زاهدان حسینیه عاشقان ثارالله و سپاه؛ یک محل در شهرستان سرباز و یک محل در شهرستان قصر قند به صورت همزمان اماده و پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در محل شهادت و عروج شهدای عزیز و بزرگوار وحدت هم یک المان زیبا و شیک اماده شده و در روز‌های آینده به فضل الهی در راستای کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این تصاویر به صورت طرح کاشی و به شکل دیجیتال یو وی (ضد آفتاب) انجام شده و برای اینکه تغییر رنگ ندهد در داخل کوره نیز پخته شده است.

وی تصریح کرد: پس از اینکه فونداسیون کار ریخته شد ۴۸ پایه در سطح شهرستان نصب شد و تصاویر شهدا بروی آن جانمایی شد.

مسئول گنجینه‌ها و یادمان‌ها خاطر نشان کرد: از تعداد ۹۶ شهید شاخص ۳۲ تصویر در شهرستان راسک و پیشین و بیش از ۸ تصویر در شهرستان سراوان نصب شد و مابقی شهرستان‌ها در حال آماده سازی کار هستند که تا پایان کنگره انجام خواهد شد.
ارسال نظرات